آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Punchy Race v3.8.6 مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید
دانلود بازی Punchy Race مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید

Punchy Race اگر از دوستداران سری بازی های اکشن و مبارزه ای هستید پیشنهاد میشود این گیم مهیج و جذاب را از دست ندهید! بازی منحصر به فرد Punchy Race لحظات جذابی را پیش روی شما قرار میدهد تا با قرارگیری در محیطی مشخص شده رقابتی جذاب را شروع کنید. داشتن مهارت در این نوع مبارزات بسیار مهم و ضروری است اینکه بتوانید در زمان مناسب و با تمام قدرت به حریفان ضربه وارد کنید باعث شوید نتوانند به رقابت ادامه دهند، قبل از شروع بازی دستکش های بوکس خودتان را انتخاب کرده و وارد رقابت شوید با گرفتن دستکش های بوکس باکیفیت میتوانید مقابل دیگر بوکسور ها قرار بگیرید مبارزه های عالی را به نمایش بگذارید.


دانلود Punchy Race

✅ نام نرم افزار Punchy Race ❤️ تعداد دانلود 549
⭐نسخه نرم افزار 3.8.6 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 61 مگابایت

ویژگی های بازی Punchy Race


  • ارائه پازل های متعدد با طراحی متفاوت هر یک از آنها
  • حضور در مکان های مختلف با دشواری های متفاوت
  • گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • طراحی با کیفیت با صداگذاری عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • طراحی دوست داشتنی و فان شخصیت های موجود
  • رو به رو شدن با پازل های مختلف برای تکمیل آنها


دانلود بازی Punchy Race مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید


Punchy Race برای اینکه بهبود سلامتی را در مسابقه دوباره بدست آورید باید تجهیزات ورزشی موجود در زمین مسابقه را جمع آوری کنید تا میزان سلامتی و انرژی کافی را در اختیار داشته باشید بتوانید ادامه دهید، در نظر داشته باشید اگر آیتم ها و تجهیزات ورزشی موجود را جمع آوری کنید رفته رفته کاراکتر شما عضلانی تر و قدرتمند تر میشود در این صورت رقابت با دیگر حریفان برایتان ساده تر خواهد شد میتوانید به بهترین مبارز تبدیل شوید. تعداد زیادی دمبل کوچک با رنگ های متنوع در مسیر بازی وجود دارد که با جمع آوری هرچه بیشتر آنها میتوانید به میزان سلامتی و مهارت های خود اضافه کنید در برابر دیگر حریفان قدرت بیشتری را داشته باشید.
در بازی Punchy Race انواع مختلف دستکش های بوکس با رنگ های متنوع و همچنین کاراکتر های متفاوت وجود دارد که با پیشرفت در بازی و بدست آوردن پول بیشتر میتوانید آنها را خریداری کرده و در مسابقه های جدید با ظاهر خاص رقابت ها را آغاز کنید، سطوح مختلف در بازی وجود داشته که هر کدام با چالش ها و ماموریت های ویژه همراه است و با پایان دادن به آنها میتوانید به مهارت های خود در بازی اضافه کنید.

دانلود بازی Punchy Race مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید    دانلود بازی Punchy Race مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید    دانلود بازی Punchy Race مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید    دانلود بازی Punchy Race مود - نصب بازی مسابقه پانجی برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی