آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe v2.5 مود | نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید

دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe مود - نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید

عنوان بازی Truck Simulator PRO Europe گیمی جذاب و سرگرم‌کننده که در سبک شبیه ساز بوده و تجربه ای مهیج از رانندگی را در اختیار شما قرار میدهد، کامیون مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و در مسیرهای طولانی از اروپا قرار بگیرید و مهارت های رانندگی را به نمایش بگذارید. با پیشروی بیشتر و تحویل بارها بدون شک به لول و سطح شما افزوده خواهد شد و اینجاست که تازه قابلیت های تازه بازگشایی میشود میتوانید از آنها بهرمند شوید! اگر شما هم از علاقه مندان به سری بازی های شبیه ساز هستید و دوست دارید ماشین های سنگین را هدایت کنید و شاید هیچوقت این تجربه در دنیای واقعی به وجود نیاید! میتوانید این گیم را پلی دهید و مطمئن باشید طراحی ها به بهترین شکل صورت گرفته تا تجربه ای عالی را بدست آورید. دانلود بازی Truck Simulator USA و دانلود بازی Euro Truck Driver از دیگر بازی های مرتبط می باشد.


دانلود Truck Simulator PRO Europe

✅ نام نرم افزارTruck Simulator PRO Europe❤️ تعداد دانلود3131
⭐نسخه نرم افزار2.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 و بالاتر🔆 حجم فایل805 مگابایت

ویژگی های بازی Truck Simulator PRO Europe


  • دسترسی به ماشین های مختلف
  • حضور در مراحل متعدد با دشواری های مختلف
  • گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده
  • طراحی زیبا و دوست داشتنی
  • حضور در مسیر های مختلف قاره اروپا
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe مود - نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید


Truck Simulator PRO Europe زمانی که زاویه دوربین را تغییر میدهید به داخل کابین میبرید امکانات بسیاری در اختیار شماست که با دستیابی به آنها میتوانید کنترل کاملی روی کامیون داشته باشید، البته تمامی امکانات از زاویه بیرونی نیز قابل دسترسی است تا در هر حالتی بتوانید به کنترل و هدایت بپردازید. 8 نوع کامیون مختلف با قدرت های خاص در بازی وجود دارد که با پیشرفت و بدست آوردن پول میتوانید آنها را خریداری کنید در ادامه با کامیون های قدرتمند تر به مسیرها ادامه دهید، سفارشی سازی ها و بخش های متنوع کامیون را تغییر دهید تا کنترل راحت تر شود در زمان خاص بتوانید به درستی واکنش نشان دهید، در بازی Truck Simulator PRO Europe بارهای متنوع برای تحویل دادن وجود دارد که هر کدام مسیرهای خاص را خواهند داشت! برخی از آنها در کوتاه ترین زمان به مقصد می‌رسند و برخی از آنها را باید مدت طولانی پیش ببرید تا در نهایت به مقصد برسید.

البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که بار هیچ صدمه ای ندیده باشد و بطور صد در صد بدون مشکل آن را به شرکت تحویل دهید تا بتوانید تمامی پول را دریافت کنید، با پیشرفت در بازی Truck Simulator PRO Europe صاحب یک تجارت بزرگ شوید با تحویل بارهای مهم و حساس چندین برابر معمول پول در آورید! مطمئن باشید به تنهایی نمیتوانید تمامی کارها را به سرعت انجام دهید پس با حقوقی مناسب کارگران مختلف استخدام کنید تا در هر لحظه به سرمایه شما اضافه شود، این بازی فرصت های زیادی را پیش روی شما قرار میدهد که علاوه بر تجربه رانندگی میتوانید به کسب درآمد و ایجاد بیزینس های متنوع در گیم بپردازید و شرکت حمل و نقل خود را به وجود آورید.

دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe مود - نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید  دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe مود - نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید  دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe مود - نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید  دانلود بازی Truck Simulator PRO Europe مود - نصب بازی شبیه سازی کامیون در اروپا برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی