آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی The Tower v0.22.16 مود | نصب بازی برج دفاعی برای اندروید

دانلود بازی The Tower - Idle Tower Defense مود - نصب بازی برج دفاعی برای اندروید

The Tower - Idle Tower Defense عنوان یک بازی جدید در سبک بازی های شبیه سازی برای اندروید است که در سبک بازی های تخصصی برج دفاعی قرار دارد. این بازی محصول استودیو Tech Tree Games است که یکی از محبوب ترین ها در این زمینه میباشد زیرا توانسته امتیاز 4.4 از 5 را به ثبت برساند و دانلود آن از گوگل پلی به بیش از یک میلیون بار برسد. گیم پلی این بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا میباشد که برای مشاهده سایر ویژگی های این بازی پیشنهاد میشود باما همراه باشید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی به صورت مود شده در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید آنرا دانلود کنید.


دانلود The Tower

✅ نام نرم افزارThe Tower❤️ تعداد دانلود585
⭐نسخه نرم افزار0.22.16🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 و بالاتر🔆 حجم فایل43 مگابایت

ویژگی های بازی The Tower - Idle Tower Defense


  • دستیابی به قهرمانان و نیروهای مختلف
  • ساخت و پیاده سازی برج های دفاعی مختلف
  • تقویت نیرو و برج های دفاعی با صرف هزینه
  • رو به رو شدن با دشمنان مختلف و قدرتمند
  • طراحی زیبا با صداگذاری عالی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود بازی The Tower - Idle Tower Defense مود - نصب بازی برج دفاعی برای اندروید


در ابتدای توضیحات مربوط به بازی The Tower - Idle Tower Defense باید بدانید که سبک متفاوتی از بازی های برج دفاعی در اختیار شما قرار گرفته است که در فضا جریان دارد. این بازی یک گیم ایده آل برای مبارزه با دشمنانی مشخص بوده که تا نابودی کامل آنها باید زمان زیادی را سپری کنید که این مورد بازگو کننده کیفیت بالای گیم پلی میباشد. همانطور که از سبک و نام بازی مشخص بوده شما باید از قلعه اصلی خود در برابر دشمنان محافظت نمایید. نیروهای بسیاری برای شکست دادن شما دست بکار شده اند که در این میان با حضور قهرمانان مختلف میتوانید مقابل آنها ایستادگی کنید. با شکست دادن دشمنان در هر مرحله از بازی The Tower - Idle Tower Defense میتوانید مقداری منابع بدست آورید که با جمع آوری آنها میتوانید نیروهای خودرا ارتقاء دهید.

این بازی اندرویدی گیم پلی خوبی را دارا بوده که از طراحی شیک و زیبا نیز بهرهمند است. طراحی بازی به صورت HD انجام شده است که با صداگذاری عالی آن میتوانید ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحل بازی شوید. یکی دیگر از ویژگی های این بازی امکان برزورسانی و ارتقاء برج های دفاعی است که با انجام اینکار میتوانید قدرت آنها را افزایش دهید. لازم به ذکر است بدانید که بازی در نسخه مود شده با ویژگی Unlimited Money در اختیار شما قرار گرفته است که عملا بسیاری از مشکلات شما در این نسخه برطرف خواهد شد مگر آنکه قصد داشته باشید خودتان دشمنان را از میان بردارید. این بازی با ویژگی های خوبی که در اختیار دارد میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد.

پسورد فایل :
کپی