آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Mighty DOOM v0.12.1 مود | نصب بازی عذاب توانا برای اندروید
دانلود بازی Mighty DOOM مود - نصب بازی عذاب توانا برای اندروید

Mighty DOOM را میتوان یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی های سبک اکشن دانست که دانلود آن در گوگل پلی به بیش از 50 میلیون نسخه رسیده است که یک بازی محبوب بشمار میرود. بازی عذاب توانا محصول استودیو Bethesda Softworks LLC بوده که با محدودیت سنی 12+ عرضه شده است. دلیل وجود محدودیت سنی گیم پلی اعتیادآور و خشونت امیز بازی است که در این زمینه میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید. داستان بازی در مورد رو به رو شدن شما با طیف وسیعی از نیروهای تاریکی و شیاطین است که در این میان با نابودسازی آنها میتوانید جهان را به مکانی امن برای زندگی تبدیل کنید اما به همین آسانی هاهم نخواهد بود.


دانلود Mighty DOOM

✅ نام نرم افزارMighty DOOM❤️ تعداد دانلود948
⭐نسخه نرم افزار0.12.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل390 مگابایت

دانلود بازی Mighty DOOM مود - نصب بازی عذاب توانا برای اندروید


توضیحات بازی Mighty DOOM


در بازی اندروید Mighty DOOM هیولاهای بسیاری در انتظار شما هستند که در لول های مختلف دسته بندی شده اند. لازم به ذکر است بدانید در هر مرحله از این بازی ممکن است با صدها نیروی دشمن رو به رو شوید که شکست دادن آنها نیازمند مهارت و سلاح بالا خواهد بود. در طول مراحل میتوانید سکه هایی که برای شما درنظر گرفته شده است را جمع آوری کنید و یا باپایان دادن به مراحل امتیازات مختلفی را بدست آورید. با جمع آوری هزینه های مربوط میتوانید سلاح و تجهیزات بیشتری را از بازی خریداری کنید که در چنین حالتی قدرت شما افزایش خواهد یافت.

بازی Mighty DOOM در دنیایی نمادین و رو به نابودی جریان دارد. دنیایی که نیروهای تاریکی در اعماق وجود انسان های بسیاری نفوذ کرده اند و همین مورد کافی بوده تا آنها تبدیل به زامبی های ترسناک و کشنده شوند. هیولاهای بسیاری بدلیل تغییر ژنتیکی در مقابل شما حضور خواهند یافت که باید راهکار های مختلفی را برای شکست دادنشان تست کنید. بازی Mighty DOOM از طراحی بسیار خوبی برخوردار است که با صداگذاری عالی به تکامل رسیده و میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید. لازم به ذکر است بدانید که نسخه مود شده بازی با ویژگی های God Mode, Free Reward در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید بازی را از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی