آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 6.8 Mighty Networks ساخت شبکه اجتماعی برای اندروید

دانلود Mighty Networks برای اندروید

Mighty Networks با این برنامه می توانید شبکه های دلخواه خود را برای دوستانتان بسازید و افراد علاقه مند را به آن دعوت کنید. به شکل آنی، افرادی که نزدیک به شما هستند را مشاهده می کنید. می توانید موضوعات و دسته بندی های دلخواهتان را تعیین کنید. هر چیزی که علاقه دارید را برای شبکه تان انتخاب کنید. محتوایی که در شبکه انتخابی شما قرار داده می شود هرگز پاک نمی شود و از دست نمی رود. ایجاد شبکه ها رایگان است. می توانید از طریق وب به شبکه ای که ساخته اید دسترسی داشته باشید. اعضای خود را می توانید با توجه به نزدیکی مکانی، یا علایق اضافه کنید. امکان فرستادن اعلامیه برای تمام اعضا وجود دارد. امکان ارسال پیام خصوصی به افراد وجود دارد. عکس های دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. می توانید رویدادهای مختلفی برای شبکه تان تعریف کنید، پست های ترند را بیابید، رای گیری راه بیندازید و کارهای دلخواه خود را در شبکه ای که تعریف کرده اید انجام دهید.

با الگوریتم های هوشمند این برنامه، قادر به انجام کارهای مختلفی خواهید بود. Mighty Networks بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز بالای 4.6 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. تم برنامه تیره بوده و در نقاط تاریک می توانید از آن بدون مشکل استفاده کنید. هر شبکه دارای موضوعات منحصر به فرد خود است، خیلی راحت می توانید شبکه ها را جست و جو کنید و محتوای مورد علاقه خود را بیابید. Mighty Networks بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Mighty Networks


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری دوستانه و سر راست

- فرستادن اعلامیه به اعضا

- پیدا کردن شبکه های اجتماعی دلخواه

- اشتراک گذاری تصاویر با اعضا

- تعریف کردن رویداد های دلخواه

- ارسال پیام خصوصی به افراد

- پیدا کردن اعضای نزدیک از نظر مکانی

- ایجاد شبکه به شکل رایگان

تصاویری از محیط نرم افزار Mighty Networks :


دانلود Mighty Networks برای اندروید  دانلود Mighty Networks برای اندروید  دانلود Mighty Networks برای اندروید  دانلود Mighty Networks برای اندروید  دانلود Mighty Networks برای اندروید


پسورد فایل :
کپی