آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Scary Robber Home Clash 1.31.1 مود | نصب بازی درگیری خانه با دزد برای اندروید
دانلود بازی Scary Robber Home Clash مود - نصب بازی درگیری خانه با دزد برای اندروید

Scary Robber Home بی تردید یکی از بهترین سبک های ممکن که میتواند شمارا برای دقایق طولانی سرگرم کند در بازی Scary Robber Home پیاده سازی شده است. همانطور که از نام بازی مشخص بوده شما باید در مقابل دزد هایی مقاومت کنید که قصد دارند از خانه شما دزدی کنند. برایان نام شخصیت اصلی این بازی بوده که سایر اعضای خانواده او به مسافرت رفته اند اما برایان دوست داشت به تنهایی در خانه بماند و با روش های مختلف خودرا سرگرم کند که در این میان با دزد هایی رو به رو شده است که از حضور او در خانه خبر ندارند. داستان بسیار خوبی در این بازی شکل گرفته است که بی شک میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد.


دانلود Scary Robber Home Clash

✅ نام نرم افزارScary Robber Home Clash❤️ تعداد دانلود768
⭐نسخه نرم افزار1.31.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل730 مگابایت

دانلود بازی Scary Robber Home Clash مود - نصب بازی درگیری خانه با دزد برای اندروید


توضیحات بازی Scary Robber Home


بازی Scary Robber Home از جایی آغاز شد که برایان در اردوی تابستانی بوده که در این مدت دزدانی که خانه آنها را زیر نظر داشتند برنامه مربوطه برای سرقت پیاده سازی نموده اند که برایان تصمیم میگیرد مخفیانه از کمپ خارج شود و به خانه خودشان بازگردد. آیتم های بسیاری برای کنترل شخصیت بازی موجود است که با یادگیری آنها میتوانید روش های مختلفی را در صورت رو به رو شدن با دزدان انجام دهید. این بازی محبوب توانسته امتیاز خوبی را از سایت گوگل پلی دریافت کند که محصول استودیو Z & K Games میباشد.

بازی Scary Robber Home Clash شامل مراحل بسیاری است که در تمامی آنها باید در مقابل فلیکس و لستر که نام دزدان است مقاومت کنید. طراحی بازی به شکل خوبی انجام گرفته است که میتوانید شاهد زیبایی های بسیاری در طول مراحل باشید. وجود صداگذاری جذاب نیز میتواند روند اجرای بازی را به شکل بهتری در اختیار شما قرار دهد. گیم پلی بازی Scary Robber Home Clash همانطور که گفته شد از سطح بسیار خوبی برخوردار است که میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید. نسخه مود شده بازی با ویژگی های Unlimited Money, Energy, Stars در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید این بازی محبوب را دریافت کنید.

پسورد فایل :
کپی