آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Zombie War: New World v1.45 مود | نصب بازی نبرد زامبی: دنیای جدید برای اندروید

دانلود بازی Zombie War: New World مود نصب بازی نبرد زامبی: دنیای جدید برای اندروید

Zombie War: New World همانطور که از نام بازی مشخص است شما باید در دنیای جدیدی حضور پیدا کنید که در آن زامبی ها اصلی ترین دشمنان شما هستند. این بازی اندرویدی محصول استودیو Dog On God بوده که در مارکت گوگل بیش از صد هزار بار دانلود شده است و این مورد محبوبیت بازی را بازگو میکند. آمادگی لازم برای رویارویی با هرچیزی را داشته باشید زیرا این بازی قرار است شمارا در برابر نسل جدیدی از بازی های نبرد با زامبی قرار دهد که در آن هیچ امیدی برای بازگشت وجود ندارد و باید از مهارت و سلاح هایی که در اختیار دارید برای نابودسازی زامبی ها استفاده کنید که با انجام اینکار زامبی های بیشتری برای نابودی شما اعزام خواهند شد.


دانلود Zombie War: New World

✅ نام نرم افزارZombie War: New World❤️ تعداد دانلود832
⭐نسخه نرم افزار1.45🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل130 مگابایت

دانلود بازی Zombie War: New World مود نصب بازی نبرد زامبی: دنیای جدید برای اندروید


توضیحات بازی Zombie War: New World


بازی اندروید Zombie War: New World به صورت چند نفره قابل اجرا بوده که در آن میتوانید با دوستان خود و یا سایر گیمرهای جهانی وارد بازی شوید. حضور در این رقابت ها میتواند هیجان بازی را دوچندان کند زیرا قرار است با همراهی سایر بازیکنان به مراحل پایان دهید که در این میان هرشخصی بیشتری زامبی را کشته باشد و عملکرد مناسبی داشته باشد امتیاز و پاداش بیشتری کسب خواهد نمود. ساخت بازی براساس ویژگی های نوین هوش مصنوعی انجام گرفته است که در آن با حرکات مختلفی از سمت زامبی ها رو به رو خواهید شد که به نوعی امکان تصمیم گیری خواهند داشت. برای مقابله با این نیروهای شیطانی پیشنهاد میشود سلاح های بیشتری خریداری کنید و یا سلاح های موجود را ارتقاء دهید.

در بازی Zombie War: New World به محض کشته شدن به نوعی ناک اوت خواهید شد و از بازی بیرون خواهید آمد که در چنین شرایطی نیاز به همراهی دوستان خود دارید زیرا سیل عظیمی از زامبی های ترسناک در حال شکل گیری است که همگی آنها بدنبال غذای آماده هستند که شما نیز با پای خودتان وارد این لوپ مرگ شده اید. گیم پلی و طراحی بازی Zombie War: New World از سطح بسیار خوبی برخوردار است که میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید. نسخه مود شده بازی با ویژگی Unlimited Coins را میتوانید از پاتوق یو دریافت کنید که پیشنهاد میشود این بازی محبوب و گرافیکی را از دست ندهید.

پسورد فایل :
کپی