آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی HeroesTD: Esport Tower Defense v0.7.8 مود - نصب بازی قهرمانان برج دفاعی برای اندروید

دانلود بازی HeroesTD: Esport Tower Defense مود - نصب بازی قهرمانان برج دفاعی برای اندروید

HeroesTD: Esport Tower Defense عنوان یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید است که در زمینه برج های دفاعی فعالیت داشته که یکی از بهترین ها در این زمینه است. بازی محصول استودیو VGames Studios بوده که توانسته نظرات بسیاری را در گوگل پلی کسب نماید که میتوان از این بازی به عنوان یک گزینه محبوب و سرگرم کننده نام برد که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم و ویژگی های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. بدلیل محبوب و سرگرم کننده بودن بازی نسخه مود شده بازی با ویژگی Money Summon Injection در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بهاء میتوانید بازی را دریافت کنید.


دانلود HeroesTD: Esport Tower Defense

✅ نام نرم افزارHeroesTD: Esport Tower Defense❤️ تعداد دانلود267
⭐نسخه نرم افزار0.7.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل139 مگابایت

ویژگی های بازی HeroesTD: Esport Tower Defense


  • - گیم پلی عالی و سرگرم کننده
  • - حضور قهرمانان مختلف با قدرت های متفاوت
  • - ارتقاء و بروزرسانی نیروهای در اختیار
  • - طراحی زیبا با صداگذاری عالی
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • - حضور در سرزمین های مختلف
  • - رویارویی با دشمنان و هیولاهای مختلف


دانلود بازی HeroesTD: Esport Tower Defense مود - نصب بازی قهرمانان برج دفاعی برای اندروید

HeroesTD: Esport Tower Defense مملو از قهرمانان جدیدی بوده که با دسترسی به آنها میتوانید قدرت تیم خودرا در برابر نیروهای دشمن افزایش دهید. بازی مانند سایر گیم های این سبکی از ویژگی و گیم پلی خوبی برخوردار است که باید از قلعه  وبرجی که در اختیار دارید در برابر حملات دشمنان محافظت کنید که در این زمینه ویژگی های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. با ارتقاء قهرمانان و نیروهایی که در اختیار دارید میتوانید دشمنان خودرا یکی پس از دیگری از میان بردارید که باپشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی گیم پلی دشوارتری سد راه شما میشود که برای عبور از مراحل بعدی نیاز به زمان و تاکتیک های قویتر خواهید داشت. 

بازی اندروید HeroesTD: Esport Tower Defense از طراحی بسیار خوبی برخوردار است که با کیفیت اچ دی شبیه سازی شده است و این امکان را به شما میدهد تا از صداگذاری خوبی که در بازی بکارگرفته شده است بتوانید لذت ببرید. افکت های صوتی بازی میتواند هیجانات بازی را تحت تاثیرخود قرار دهد که بی تردید با یک بازی با کیفیت سروکار خواهید داشت. برای دانلود بازی HeroesTD: Esport Tower Defense برای اندروید با ترافیک نیم بهاء باما همراه باشید.

پسورد فایل :
کپی