آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود و نصب Fantasy Raid نسخه v1.1.1 مود - بازی حمله فانتزی برای اندروید

دانلود بازی Fantasy Raid مود - نصب بازی حمله فانتزی برای اندروید

Fantasy Raid نام جدیدی از بازی های نقش آفرینی با گیم پلی روان و سرگرم کننده بوده که توسط استودیو بازیسازی Alda Games طراحی و به صورت رایگان برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفته است که این بازی محبوب توانسته به امتیاز 1.3 دسترسی پیدا کند و بیش از یک میلیون بار دانلود شود که این مورد بازگو کننده سطح بالای بازی خواهد بود. لازم به ذکر است بدانید که این بازی با محدودیت سنی 10+ عرضه شده است که پیشنهاد میشود این مورد را رعایت کنید. بدلیل محبوبیت بازی Fantasy Raid: Diablo-like RPG نسخه مود شده آن با ویژگی های Dumb Enemies, No Skill CD در اختیارتان قرار گرفته است که میتوانید بازی را با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید.


دانلود Fantasy Raid

✅ نام نرم افزارFantasy Raid❤️ تعداد دانلود236
⭐نسخه نرم افزارv1.1.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل120 مگابایت

ویژگی های بازی Fantasy Raid


- طراحی بازی با استفاده از کنترلر های بصری

- گرافیک دیدنی با صداگذاری عالی و چشمنواز

- حضور در دنیای جدید و مبارزه با دشمنان جدید

- دستیابی به مهارت های نوین برای نابودی دشمنان

- گیم پلی روان و سرگرم کننده

- سازگار با انواع گوشی و تبل های اندرویدی


دانلود بازی Fantasy Raid مود - نصب بازی حمله فانتزی برای اندروید


داستان این بازی نقش آفرینی از جایی آغاز میشود که شیطان جاودانه بیدار شده است و اکنون قصد دارد که دنیای انسان هارا به نابودی بکشاند. در بازی Fantasy Raid: Diablo-like RPG شما نقش قهرمان و یا بهتر است بگوییم قهرمانانی را خواهید داشت که قصد دارند با این نیروی نابودی و تاریکی مقاله کنند. بازی درد نیای فانتزی و صحنه های سراسر خشونت آمیز جریان دارد که باید با انبوهی از نیروهای دشمن مبارزه کنید که ترسی از مردن ندارند. نیروهایی که صد ها برابر شما هستند و همین مورد سبب شده تا گیم پلی بازی Fantasy Raid: Diablo-like RPG در سطح دشواری قرار گیرد که برای عبور از آن باید سختی های بسیاری را متحمل شوید.

بازی Fantasy Raid: Diablo-like RPG از قدرت و مهارت های بسیاری برخوردار است که در این زمینه با دسترسی به آنها میتوانید رئیس های مربوط به سیاه چاله های پیش رو را از میان بردارید. با انجام اینکار امتیازات مخلتفی برای شما درنظر گرفته میشود که با جمع آوری آنها میتوانید به آیتم و سلاح های جدید دسترسی پیدا کنید. طراحی زیبای بازی میتواند نظر هر گیمری را به سمت خودش جلب کند که در این زمینه از صداگذاری خوبی نیز استفاده شده است که پیشنهاد میوشد آنرا از دست ندهید. این بازی با هیولاهای بسیاری همراه بوده که باید تمامی آنهارا برای نجات دنیا نابود کنید.

پسورد فایل :
کپی