آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 2.9.1 My Little Universe بازی جهان کوچک من برای اندروید

دانلود My Little Universe برای اندروید

My Little Universe ساختن یک جهان کار آسانی نیست. اما کار بسیار جذابی است که در این بازی قادر به انجام آن خواهید بود. برای ساختن جهانتان باید معدنکاوی کنید، اشیاء مختلف را بسازید، به دنبال اشیاء مختلف بگردید، موادی که جمع آوری کرده اید را ذوب کنید و سازه های مختلف بسازید تا بهترین کره را داشته باشید. علاوه بر این باید با حیوانات اولیه مبارزه کنید که می خواهند جلوی نقشه شما را بگیرند. با تبری که در اختیار دارید و قدرت بازوهایتان جهانی رنگارنگ و شگفت انگیز ایجاد کنید. در ابتدای این بازی 15 نوع از منابع مختلف را می توانید جمع آوری کنید.

سپس ازین منابع باید استفاده کنید تا جهان خود را شکل دهید. ثور چکشش را داشت، و شما در این بازی تبر اختصاصی خود را دارید که می توانید از آن برای فراری دادن هیولاها، شکستن سنگ ها، حفاری منابع معدنی، و بدست آوردن طلا استفاده کنید. 8 سطح مختلف برای تبر شما وجود دارد که می توانید آن را به تدریج ارتقا دهید. در My Little Universe می توانید کارخانه های دلخواهتان را بسازید و فعالیت های دلخواه را در آن انجام بدهید. تمدن انسان ها زیر نظر شما شکل می گیرد. می توانید ده نوع محیط مختلف را توسعه دهید. گرافیک بازی جذاب می باشد. My Little Universe بر روی اندروید  7 به بالا قابل اجراست.


دانلود My Little Universe

✅ نام نرم افزارMy Little Universe❤️ تعداد دانلود688
⭐نسخه نرم افزار2.9.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7 به بالا🔆 حجم فایل360 مگابایت

ویژگی های بازی My Little Universe :


- بیش از ده میلیون کاربر

- گرافیک خیره کننده

- جمع آوری 15 منبع مختلف

- ساختن کارخانه های دلخواه

- جمع آوری منابع

- ساختن ساختمان

تصاویری از محیط بازی My Little Universe :


دانلود My Little Universe برای اندروید  دانلود My Little Universe برای اندروید  دانلود My Little Universe برای اندروید  دانلود My Little Universe برای اندروید


پسورد فایل :
کپی