آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی شبیه سازی کوسه برای اندروید Ultimate Shark Simulator v1.1

دانلود بازی Ultimate Shark Simulator برای اندروید

 

در بازی Ultimate Shark Simulator شبیه سازی کوسه به جای یک کوسه به شکار و سلطنت بر عمق اقیانوس ها بپردازید. در عمیق ترین مکان اقیانوس ها بروید و بین 7 نوع کوسه، یکی را انتخاب کنید. در صخره های مرجانی به شکار پرداخته و یک خانواده از کوسه ها را ایجاد کنید. در میان جلبک های دریایی در کمین ماهی مرکب، لاک پشت، دلفین ها و نهنگ ها منتظر وقت مناسب برای شکار بمانید. برای  اجرای این بازی جذاب نیاز به اندروید 2.3 و بالاتر دارید.


ویژگی های بازی شبیه ساز کوسه اندروید Ultimate Shark Simulator :

- شبیه سازی واقعی را می توانید در این بازی تجربه کنید، به عنوان مثال شما علاوه بر شکار باید مراقب سلامتی خود، میزان اکسیژن کافی، تهدید های اقیانوس و گرسنگی باشید.
- 7 نوع کوسه، بین هفت نوع از کوسه هایی مانند کوسه سفید بزرگ، کوسه سر چکشی، ببر کوسه، کوسه آبی، تریشر، اره کوسه و نهنگ کوسه یکی را انتخاب کنید. هر نوع از این کوسه ها خانواده خود را داشته و دارای سطح ها و تجربه های منحصر به فرد خود می باشد.
- جنگ های  خطرناکی را تجربه کنید، در عمق غار های اقیانوس برای به چالش کشیدن خود با 6 حیوان قوی و شوکه کننده به مبارزه بپردازید. آیا شما جرئت رو. به رو شدن با یک کراکن را دارید؟
- کوسه های دیگر را با درمان کردن تحت سلطه خود در آورده و با خانواده خود همراه سازید. کوسه خود را سفارشی نموده و به جای هر کوسه ای در دسته خود بازی  کنید، و خانواده خود را قدرتمند تر سازید.
- با جمع آوری بچه کوسه ها، خانواده خود را بیش از پیش قوی کنید، البته شما باید برای آن ها غذا و شکار تهیه کنید و آن ها را تا زمانی که بزرگ شوند حمل کنید.
- با انتخاب نام، ظاهر، مهارت های کوسه خود، اعضای دسته خود را کامل کنید.
- با شکار کردن و خوردن غذا، اندازه کوسه خود را بیشتر کرده و تجربه بدست بیاورید و با انجام وظایف، سطح کوسه خود را بالاتر ببرید تا میزان خون و قدرت کوسه شما ارتقا بیابد.
- از  Stat Points می توانید برای افزایش میزان سلامتی، سرعت شنا، حمله های قوی و ... استفاده کنید.
- با Buff Points زمانی که کوسه شما بوی خون می شنود به طور خودکار توانایی هایش افزایش پیدا کرده و یا کوسه شما ضعیف شده است، به او کمک می کند.
- شما می توانید طعمه خود را پس از شکار، با فک خود نگه داشته و حمل کنید.
- آب و هوا پویا، فصل و روز / چرخه شب، سیستم آب و هوا با طوفان های منحصر به فرد، ابر، خورشید، و ستاره! و جو عمیقی که بیش از پیش عمق اقیانوس را خطرناک می سازد.
- از پرتگاه های عمیق بپرید و شجاعت خود را در این سرزمین پهناور به چالش بکشید.
- شکار کردن انواع بسیار متنوعی از حیوانات مانند دلفین، نهنگ، ماهی، لاک پشت، فلامینگو، سفره ماهی، ماهی مرکب، هشت پا، خرگوش، پنگوئن، مهر، بز کوهی، گراز، گوزن شمالی، مرداب، مرغ دریایی، کوسه ها و بیشتر!
- اثرات واقع گرایانه ای مانند پاشیده شدن خون حین شکار و ... اضافه شده است.

تصاویری از محیط بازی :


دانلود بازی شبیه سازی کوسه برای اندروید Ultimate Shark Simulator v1.1  دانلود بازی شبیه سازی کوسه برای اندروید Ultimate Shark Simulator v1.1  دانلود بازی شبیه سازی کوسه برای اندروید Ultimate Shark Simulator v1.1  دانلود بازی شبیه سازی کوسه برای اندروید Ultimate Shark Simulator v1.1  دانلود بازی شبیه سازی کوسه برای اندروید Ultimate Shark Simulator v1.1

پسورد فایل :
کپی