آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.8.11 World Chef نصب بازی جهان آشپزی برای اندروید

دانلود بازی World Chef برای اندروید

دانلود World Chef

 

World Chef جهان آشپزی جهانی است که در آن تمامی مشتریان همیشه لبخند بر لب دارند و مرغ ها هرگز تمام نمی شوند! توصیه می شود به هنگام انجام این باز ییک خوراکی در کنار خود داشته باشید. در این جهان به شما این امکان داده می شود که هر چیزی را که می خواهید طبخ کنید و هم چنین مغازه خود را دکوراسیون کنید، وسایل مختلفی به آن اضافه کنید تا مشتریان بیشتر جذب شوند. ابتدا با رستورانی کوچک و نه چندان معروف شروع به کار کنید و سپس با جذب مشتریان مختلف، کار خود را رونق بخشید. پس از آن که شروع به رشد کردید با دکوراسیون مغازه تان و اضافه کردن امکانات جانبی، رشد اقتصادی خود را شکوفا سازید. انواع غذاها، از سوشی تا پیتزا را در رستوران خود بپزید و آن ها را برای مشتریان گرسنه حاضر کنید. اما به یاد داشته باشید که در پخت غذاهایتان عجله نکنید، مشتریان می دانند که صبرشان ارزشش را خواهد داشت. این بازی بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

دانلود World Chef

✅ نام نرم افزارWorld Chef❤️ تعداد دانلود25136
⭐نسخه نرم افزار2.8.11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل65.7 مگابایت

ویژگی های بازی World Chef

 

- مهمان های ویژه و vip را جذب کنید.

- انواع غذاها را سرو کنید.

- رستوران خود را دکوراسیون کنید.

- اقصتاد رستوران خود را رونق بخشید.

- رابط کاربری دوست داشتنی و جالب

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلود بازی World Chef برای اندروید  دانلود بازی World Chef برای اندروید  دانلود بازی World Chef برای اندروید  دانلود بازی World Chef برای اندروید  دانلود بازی World Chef برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :


به دلیل قوانین گوگل پلی فایل های لایسنس دار اکنون به صورت اسپلیت عرضه می شوند تا بتوانید نسخه پرمیوم رو به راحتی در دسترس داشته باشد لطفا آموزش زیر را بخوانید و طبق آن فایل را نصب کنید تا مشکلی پیش نیاید و به راحتی نسخه پرمیوم را داشته باشید

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

پسورد فایل :
کپی