آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار اضافه سازی افکت های نوری به تصویر برای اندروید Light Photo Editor 1.3

دانلود Light Photo Editor برای اندروید

Light Photo Editor اپلیکشنی فوق العاده می باشد که به شما امکان اضافه کردن افکت های نوری و ایجاد تصویر هایی با استایل خاص را می دهد. شما می توانید به عکس های مختلف خود فیلتر های نوری متنوعی اضافه کنید و آن ها را با دوستان یا اقوام خود به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این برنامه کافیست ابتدا از گالری خود تصویری را انتحاب کنید و سپس بهترین افکت های نوری را انتخاب کنید و آن ها را به عکستان اضافه نمایید، سپس فریمی دلخواه برای عکس خود تعیین می کنید و با اضافه سازی استیکر های دلخواه، آن را شخصی سازی می کنید. در نهایت کافیست عکس خود را ذخیره سازی کنید و آن را به اشتراک بگذارید. بیش از 100 افکت نوری بی نظیر وجود دارد.

Light Photo Editor متن دلخواه خود را به عکسی که در اختیار دارید اضافه نمایید و ظاهری تازه به آن ببخشید. عکس های ساخته شده را می توان در رسانه های اجتماعی مختلف مانند واتس آپ، توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و ... به سادگی به اشتراک گذاشت. Light Photo Editor اپلیکیشنی نوپا می باشد و در بروزرسانی جدید آن بسیاری از مشکلات مختصر نسخه های پیشین برطرف شده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Light Photo Editor :


- بیش از 100 افکت نوری مختلف

- رابط کاربری ساده و مناسب

- استایل دهی و شخصی سازی کردن تصویر

- بدون نیاز به داشتن دانش قبلی

- اضافه سازی استیکر های دلخواه به عکس

- اضافه سازی متن به تصاویر

- اشتراک گذاری آسان و بی دردسر

- انتخاب فریم دلخواه برای عکس ها



تصاویری از محیط نرم افزار Light Photo Editor :


دانلود Light Photo Editor برای اندروید  دانلود Light Photo Editor برای اندروید  دانلود Light Photo Editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی