آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مجموعه والپیپر های انیمه برای اندروید Kabesan Anime Wallpaper 2.1.2

دانلود Kabesan Anime Wallpaper برای اندروید

Kabesan Anime Wallpaper انیمه استایل خاصی از آثار هنری می باشد که در کارتون ها یا بازی های ژاپنی به کار می رود. این برنامه شامل مجموعه بزرگی از والپپیر های با کیفیت از سری انیمه های مختلف، مانگاها یا بازی هایی که دارای استایل انیمه ای هستند، می باشد. والپپیر ها به شکل روزانه بروزرسانی می شوند و به تعداد آن ها افزوده می شود. هم چنین در صورت نیاز می توانید درخواست دهید تا والپپیر سری خاصی که در نظر دارید نیز افزوده شود. اتک آن تیتان، overlord، سایتاما، sword of onilne، my hero academia، ری زیرو و ... از جمله برخی از سری انیمه هایی هستند که والپیپر آن ها در این نرم افزار موجود می باشد.

Kabesan Anime Wallpaper والپیپر ها را با ابعاد مختلف در اختیار شما قرار می دهد، گرفتن این والپیپر ها به سادگی صورت می گیرد و در صورت نیاز می توانید اکانت گوگل خود را نیز به این برنامه متصل کنید. اشتراک گذاری والپیپرها آسان بوده و هم چنین می توان با پرداخت درون برنامه ای، نسخه pro این نرم افزار را آزاد کرد. Kabesan Anime Wallpaper در حال حاضر امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده و می توان آن را بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کرد.


ویژگی های نرم افزار Kabesan Anime Wallpaper :


- دارای مجموعه بزرگی از والپیپرها

- اشتراک گذاری آسان تصاویر

- رابط کاربری ساده

- والپیپرها در فضای ابری هستند.

- اضافه شدن روزانه والپیپرها

- امکان درخواست دادن تصاویر پس زمینه برای سری های انیمه ای

- امتیاز دهی به تصاویر

- امکان دانلود مستقیم والپیپرها


تصاویری از محیط نرم افزار Kabesan Anime Wallpaper :


دانلود Kabesan Anime Wallpaper برای اندروید  دانلود Kabesan Anime Wallpaper برای اندروید  دانلود Kabesan Anime Wallpaper برای اندروید  دانلود Kabesan Anime Wallpaper برای اندروید  دانلود Kabesan Anime Wallpaper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی