آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » آهنگ های زنگ موبایل انیمه ای برای اندروید Anime Ringtone 4

دانلود Anime Ringtone برای اندروید

Anime Ringtone یکی از جالب ترین مجموعه های رینگتون را در اختیار شما قرار می دهد که در آن آهنگ ها را می توانید به عنوان آلارم گوشی، آهنگ زنگ و صدای اعلامیه های خود تنظیم کنید. برای استفاده از این نرم افزار کافیست بر روی آهنگ مورد نظر خود ضربه بزنید و به فشار دادن ادامه دهید، set as ringtone را انتخاب کنید و بر روی ok بزنید و تنظیمات را به شکل دلخواه تغییر دهید. موسیقی های موجود در این مجموعه در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که می توانید به آن ها به شکل آفلاین نیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر این شما می توانید نقل قول های انیمه ای مختلفی را نیز مشاهده کنید، بیش از 8 هزار نقل قول به شکل آفلاین موجود می باشد.

اخبار جدید مرتبط با انیمه ها نیز به شما اعلام می شود و می توانید محبوب ترین کانال های انیمه ای یوتوب را نیز در این برنامه بیابید. از جمله دسته بندی های آهنگ های این نرم افزار می توان به meme، خنده دار، ترسناک و تیز، دوست داشتنی و ... اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار، داشتن رادیوهای آنلاین مرتبط با انیمه می باشد. Anime Ringtone را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Anime Ringtone :


- دسترسی آفلاین به آهنگ های زنگ

- دارای رادیوی آنلاین انیمه ها

- بیش از 8 هزار نقل قول انیمه ای آفلاین

- اخبار جدید و مرتبط با انیمه ها

- تنظیم آهنگ ها به عنوان صدای آلارم و اعلامیه

- کاملا رایگان، بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای

- دسته بندی مختلف آهنگ ها، موسیقی های حماسی، خنده دار و ...

- تنظیم آسان رینگتون ها به عنوان آهنگ زنگ


تصاویری از محیط نرم افزار Anime Ringtone :


دانلود Anime Ringtone برای اندروید  دانلود Anime Ringtone برای اندروید  دانلود Anime Ringtone برای اندروید  دانلود Anime Ringtone برای اندروید  دانلود Anime Ringtone برای اندروید


پسورد فایل :
کپی