آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود سامسونگ هلث Samsung Health 6.26.2.7503 حفظ سلامت بدن برای اندروید

دانلود Samsung Health برای اندروید

Samsung Health

نرم افزار دیگری از شرکت سامسونگ می باشد که به شما کمک می کند بدنی سالم داشته باشید. این نرم افزار فعالیت های روزانه شما را ذخیره سازی و آنالیز می کند تا در تعیین رژیم غذایی به خصوصی که متناسب با زندگی روزمره شماست کمک کند. این نرم افزار داده های مختلفی را ذخیره سازی می کند که از جمله آن ها می توان به غذایی که می خورید، مقدار آبی که می نوشید و ... اشاره کرد.

شما می توانید به سلامتی خود با ذخیره سازی داده هایی همچون فشار خون، میزان گلوکوز، وزن و ... کمک نمایید. Tracker ها به کاربر کمک می کند تا به سادگی داده های مهم مرتبط با سلامتی خود را پیدا کند. نمودار های مختلف در داشتن اندامی مناسب شما را همراهی می کنند. این نرم افزار از تمامی اسمارتفون های سامسونگ از Galaxy S3 به بعد به شکل کامل پشتیبانی می کند، البته در صورتی که موبایل شما متعقل به برند سامسونگ هم نباشد می توانید از این برنامه استفاده کنید. با دوستان خود رقابت کنید و رتبه خود را مشاهده کنید. اخبار روزانه را مطابق سلیقه تان مطالعه کنید. این نرم افزار دیگر برنامه های مشابه مرتبط با سلامتی را نیز معرفی می کند. Samsung Health بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست.


دانلود Samsung Health

✅ نام نرم افزار Samsung Health ❤️ تعداد دانلود 9864
⭐نسخه نرم افزار 6.26.2.004 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 8.0 🔆 حجم فایل 124 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Samsung Health


- دارای بیش از 500 میلیون کاربر از سراسر دنیا

- اخبار مختلف و قابل شخصی سازی

- رقابت با دوستان با سیستم رتبه دهی

- معرفی دیگر برنامه های سلامتی

- ذخیره سازی عادات مختلف زندگی

- نمودار های گوناگون مرتبط با سلامتی

- سازگار با سیستم های سامسونگ و دیگر برندها


تصاویری از محیط نرم افزار Samsung Health :


دانلود Samsung Health برای اندروید  دانلود Samsung Health برای اندروید  دانلود Samsung Health برای اندروید  دانلود Samsung Health برای اندروید  دانلود Samsung Health برای اندروید


پسورد فایل :
کپی