آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » اضافه کردن بارش برف به عکس ها برای اندروید Snow photo editor 1.3

دانلود Snow photo editor برای اندروید

Snow photo editor خود را برای زمستان آماده کنید! این اپلیکیشن رایگان به شما امکان شخصی سازی تصاویرتان را می دهد. با فریم های مختلف این برنامه که دارای بارش برف هستند، تصاویر خود را مزیین کنید. تصاویر پس زمینه HD در اختیارتان قرار خواهد رفت. عکس های خود را ویرایش کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کار کردن با این برنامه آسان بوده و در آن می توانید عکس هایتان را از گالری یا مستقیما از تصویری که با دوربین گرفته اید انتخاب کنید.

با یک ضربه، عکس مورد نظر خود را بچرخانید. فریم های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. متن دلخواه خود را در مکانی که دوست دارید اضافه کنید و به آن رنگ و استایل دلخواه دهید. با اضافه کردن لایه های بیشتر، همراه با افکت های مختلف عکس خود را جذاب تر کنید. برای بررسی دقیق تر تصویر، بر روی آن زوم نمایید. Snow photo editor به شکل رایگان ارائه شده است و به سادگی و بدون مشکل می توانید آن را بروزرسانی کنید. استیکر های مختلفی از جمله آدم برفی، درخت کریسمس، هدیه، کلاه ها و ... نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. Snow photo editor را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Snow photo editor :


- رابط کاربری ساده و دوستانه

- امکان اضافه کردن استیکر به عکس

- اضافه کردن متن با استایل و رنگ دلخواه

- فریم های متنوع بارش برف

- دارای تصاویر پس زمینه HD

- اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده با دوستان

- افکت های متنوع برای استفاده در تصاویر



تصاویری از محیط نرم افزار Snow photo editor :


دانلود Snow photo editor برای اندروید  دانلود Snow photo editor برای اندروید  دانلود Snow photo editor برای اندروید  دانلود Snow photo editor برای اندروید  دانلود Snow photo editor برای اندروید


پسورد فایل :
کپی