آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار بهینه ساز اندروید HEBF Optimizer 3.1.2

دانلود HEBF Optimizer Root برای اندروید

HEBF Optimizer Root نرم افزاری تخصصی برای بهینه سازی اندروید است، با کمک این اپلیکیشن می توان عملکرد اسمارتفون را بهینه سازی کرد و هم چنین مصرف انرژی باتری را به شکل قابل توجهی کاهش داد. HEBF Optimizer Root دارای toolbox هوشمندی نیز می باشد که هر زمان خواستید می توانید از آن استفاده نمایید.

 در منوی این نرم افزار می توانید اطلاعات جامعی درباره سیستمی که در اختیار دارید پیدا نمایید. بخش دیگری از برنامه به بهینه سازی عملکرد بازی ها اختصاص داده شده است و در بخش VIP Battery Saver می توان مصرف باتری را از جهات مختلف شخصی سازی کرد. Cleanerای قدرتمند نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت که فایل های غیر ضروری، ناخواسته و اضافی سیستمتان را به شکل خودکار و با سرعت بالا پیدا می کند و امکان حذف آن ها برای آزاد کردن فضای بیشتر را در اختیارتان می گذارد. در بخش Advanced، تنظیمات پیشرفته ای را می توانید بیابید. HEBF Optimizer Root بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار HEBF Optimizer


- کاهش دادن مصرف باتری

- اختصاصی، برای اسمارتفون های روت شده

- نیاز به Busybox برای تنظیمات پیشرفته

- بهینه سازی عملکرد بازی ها

- بهبود عملکرد کلی سیستم

- تنظیمات پیشرفته برای افراد حرفه ای تر

- پاک کننده فایل های ناخواسته و فضاگیر

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان


تصاویری از محیط نرم افزار HEBF Optimizer Root :


دانلود HEBF Optimizer Root برای اندروید  دانلود HEBF Optimizer Root برای اندروید  دانلود HEBF Optimizer Root برای اندروید  دانلود HEBF Optimizer Root برای اندروید  دانلود HEBF Optimizer Root برای اندروید


پسورد فایل :
کپی