آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » Raloco Notes 3.3 نرم افزار یادداشت برداری برای اندروید

دانلود Raloco Notes برای اندروید

Raloco Notes نرم افزاری رایگان می باشد که با استفاده از آن می توانید به یادداشت برداری در اندروید آسان بپردازید. هیچ تبلیغی در برنامه به نمایش در نمی آید و می توان یادداشت ها را در سیستم های مختلف همگام سازی کرد. در صورت نیاز می توانید با گذاشتن کلیدواژه عبور، جلوی افراد کنجکاو را بگیرید. ویجت ها و ابزارک های مختلف این اپلیکیشن، دسترسی به آن را آسان تر می سازند. فونت های فانتزی گوناگونی برای استفاده در دسترس شما قرار گرفته است. از زبان های مختلف زنده دنیا پشتیبانی می شود. برای همگام سازی یادداشت های خود با رفتن به settings/backup/transfer فایلی که ساخته اید را توسط ایمیل ارسال کنید و آن را در دیگر سیستم های خود باز نمایید.

امکان تغییر دادن نام، رنگ، و فونت نیز وجود دارد. برای اضافه کردن ابزارک این برنامه کافیست در صفحه Home screen خود دستتان را برای مدتی طولانی نگه دارید و با زدن بر روی  Widgets ابزارک این برنامه را بیابید و آن را اضافه نمایید. فایل هایی که از آن ها پشتیبان تهیه کرده اید در یک فایل نگه داری می شوند که معمولا در آدرس /data/KenzapNotes یا /Android/data/com.kenzap.notes/files قرار دارند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Raloco Notes :


- فونت های زیبا و فانتزی

- پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا

- امکان تعیین کردن رمز عبور

- کاملا رایگان، بدون تبلیغات

- رابط کاربری ساده بدون ابزار اضافی

- جداسازی یادداشت ها با رنگ بندی مختلف

- اضافه کردن یاد آور ها

- همگام سازی با دیگر سیستم ها


تصاویری از محیط نرم افزار Raloco Notes :


دانلود Raloco Notes برای اندروید  دانلود Raloco Notes برای اندروید  دانلود Raloco Notes برای اندروید  دانلود Raloco Notes برای اندروید  دانلود Raloco Notes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی