آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » یادآور مصرف دارو برای اندروید Mr. Pillster pill reminder 2.3.2

دانلود Mr Pillster برای اندروید

Mr. Pillster pill reminder آیا می دانید که بر طبق مطالعات اخیر، بیش از 50% از افراد داروهای خود را سروقت مصرف نمی کنند؟ این  اپلیکیشن به هزاران خانواده در سراسر جهان کمک می کند که داروهایشان را درست سر وقت بخورند. دکترها معمولا زمان و نحوه مصرف داروها را برایتان بیان می کنند، منتهی یادآوری تمام آن ها کمی مشکل خواهد بود. با نصب این برنامه می توانید خیال خود را از مصرف دارو ها در سر زمان تعیین شده راحت کنید.

اگر فراموش کردید که چه زمانی باید دارو هایتان را بخورید، این برنامه یادتان میاندازد. برخی از افراد به شکل روزانه ویتامین مصرف می کنند. اما چنین عادتی ممکن است فراموش شود، این برنامه می تواند به شما مصرف ویتامین هایتان را نیز یادآوری کند. اگر به شکل روزانه مدیتیشن انجام می دهید، Mr. Pillster pill reminder به شما یادآوری می کند. شما می توانید یادآور ها را snooze کنید تا با تاخیر دوباره به شما یاد آوری شود. در صورتی که روزی مدیتیشن خود را انجام ندهید در لیست برنامه ثبت می گردد. Mr. Pillster pill reminder بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Mr. Pillster pill reminder


- پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات

- تم های مختلف با رنگبندی متنوع

- پشتیبانی از android wear

- اضافه کردن اطلاعات مرتبط با سلامتی، مانند فشار خون

- مناسب برای افرادی که مدیتیشن انجام می دهند.

- یادآوری مصرف انواع دارو ها

- لیستی از فعالیت هایی که از دست داده اید

- اضافه کردن تعداد قدم هایی که برداشته اید.


تصاویری از محیط نرم افزار Mr. Pillster pill reminder :


دانلود Mr Pillster برای اندروید  دانلود Mr Pillster برای اندروید  دانلود Mr Pillster برای اندروید  دانلود Mr Pillster برای اندروید  دانلود Mr Pillster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی