آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.23 Medication Pill Reminder App یادآور مصرف دارو برای اندروید

دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید

Medication Pill Reminder App دنبال کردن برنامه های دارویی رابرای شما آسان می سازد. افرادی که دارای زندگی پر مشغله ای هستند و نمی توانند به درستی برنامه های دارویی خود را دنبال کنند این برنامه را مفید خواهند یافت. هم چنین سالمندانی که با تکنولوژی روز دنیا آشنا نیستند نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند و از امکانات آن بهره مند شوند. شما می توانید وعده های دارویی مختلف را برای برنامه با دوز های مختلف زمان بندی کنید تا Medication Pill Reminder App به شما در زمان هایی که تعیین کرده اید میزان و نوع دارویی که باید مصرف کنید را به شما اطلاع دهد. رابط کاربری مدرن، ساده و سر راست از ویژگی های این برنامه است.

این اپ دارای وب سایتی اختصاصی نیز می باشد. Medication Pill Reminder App تاریخچه داروهایی که به برنامه اضافه کرده اید به شکل ایمن ذخیره سازی می شود و در صورت نیاز می توانید گزارش هفتگی، ماهانه، یا سالانه آن ها را از برنامه خروجی بگیرید و به پزشک خود نشان دهید. در بخش medication reminder می توانید تمام داروهای خود را مدیریت کنید و برای آن ها اعلامیه تعیین کنید. در NEW MEASUREMENTS اطلاعاتی نظیر فشار خون و ... را می توان ذخیره سازی کرد. این برنامه بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Medication Pill Reminder App


- ذخیره سازی اطلاعاتی همون سطح قند، فشار خون و ...

- امکان ضبط کردن مکالمه بیمار و دکتر

- ذخیره سازی داروها به همراه دوز آن ها

- تنظیم کردن برنامه زمانی دلخواه

- یادآور برای واکسن ها

- رابط کاربری مدرن مناسب تمامی سنین

تصاویری از محیط نرم افزار Medication Pill Reminder App :


دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید  دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید  دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید  دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید  دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید  دانلود Medication Pill Reminder App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی