آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود FancyKey Keyboard 4.7 فنسی کیبورد با اموجی های جذاب برای اندروید

دانلود FancyKey برای اندروید

FancyKey Keyboard کیبوردی رایگان، فانتزی و اختصاصی برای اندروید است که فونت های جذابی را داراست و بیش از 1600 اموجی و تم های مختلف را در اختیارتان می گذارد. در صورتی که در تایپ کردن خطا انجام دهید این نرم افزار به سرعت آن را اصلاح می کند. در حال حاضر سی تم مختلف برای این اپ در نظر گرفته شده است و این تعداد افزایش می یابد. از قابلیت Swipe می توانید استفاده کنید. کلیپ برد نیز می تواند برای کپی و پیست کردن سریع تر داده ها به کار رود. در حال حاضر از سی زبان زنده دنیا پشتیبانی می شود و این تعداد با هر بروز رسانی افزایش می یابد.

پنج استایل مختلف برای شخصی سازی از سفید، مشکی، چوبی، تا مدرن و استیل وجود دارد. در این کیبورد می توانید شکل، رنگ و سایه ها را تغییر دهید. فونت برنامه را نیز می توان شخصی سازی کرد و در حین فشردن حروف صدا شنید. افکت هایی که در حین تایپ کردن ایجاد می شوند توسط کاربر قابل کنترل و تغییر هستند. بیش از پنجاه صدا برای تایپ وجود دارد. اموجی های این نرم افزار با تمامی شبکه های اجتماعی معروف سازگاری کامل دارند و بدون مشکل می توانید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این بیش از سی فونت وجود دارد که هر کدام از آن ها ظاهری متفاوت را برای متن هایتان ایجاد می کند. FancyKey Keyboard بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار FancyKey Keyboard


- پشتیبانی از بیش از سی زبان زنده دنیا
- شخصی سازی کردن شکل کیبورد
- دارای بیش از سی تم مختلف
- کلیپ برد برای کپی کردن سریع متن ها
- حفظ حریم شخصی کاربر، بدون جمع آوری اطلاعات
- دارای بیش از 1600 اموجی جذاب
- پخش صدا در حین تایپ کردن


تصاویری از محیط نرم افزار FancyKey Keyboard :


دانلود FancyKey برای اندروید  دانلود FancyKey برای اندروید  دانلود FancyKey برای اندروید  دانلود FancyKey برای اندروید  دانلود FancyKey برای اندروید


پسورد فایل :
کپی