آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.4.3 CPU identifier PRO نمایش جزئیات سخت افزار اندروید

دانلود CPU identifier PRO برای اندروید

CPU identifier PRO یکی از بهترین برنامه های رایگان به منظور جمع آوری و یافتن اطلاعات مختلف در مورد سیستم می باشد. این اطلاعات شامل پردازنده، مادربرد، باتری، سنسور ها و ... است. در بخش System info اطلاعاتی جامع در مورد اندروید، کرنل و SDK پیدا می کنید. Cpu info اطلاعات مختلفی را در مورد پردازنده، فرکانس آن، تعداد هسته ها و ... به شما پیشنهاد می کند. Display info گزارش هایی در مورد چگالی پیکسل ها در صفحه نمایش، رزولوشن و دیگر اطلاعات مرتبط ارائه می کند. Sensor info به شما اطلاعاتی در مورد سنسورها نظیر شتاب سنج، اندازه گیر شدت مغناطیسی و ... می دهد.

اگر به دنبال جزئیات هارد خود هستید کافیست بخش Storage info را یک نگاه بیاندازید. با نگاه کردن به Battery info از وضعیت باتری خود با خبر خواهید شد و دمای آن، ولتاژ ورودی و بسیاری دیگر را خواهید یافت. Memory info رو شما را آنالیز می کند، بخش استفاده شده از آن را به نمایش می گذارد و اطلاعاتی مرتبط با کش و swap به شما ارائه می کند. Canera ibfo نیز دوربین شما را از نظر سخت افزاری بررسی می کنت و گزارش هایی در مورد رزولوشن تصاویر گرفته شده با آن، لنزها و دیگر ویژگی‌ هایی که دوربیتان از آن ها پشتیبانی می کند را نشان می دهد. CPU identifier PRO بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار CPU identifier PRO


- رابط کاربری ساده
- نمایش اطلاعات مختلف با جزئیات بالا
- نمایش دمای باتری و ولتاژ آن
- نمایش اطلاعات مرتبط با هارد
- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی
- سرعت بالا در آنالیز سیستم
- نشان دادن ارتباط مرتبط با اندروید
- نمایش اطلاعات مرتبط با پردازنده


تصاویری از محیط نرم افزار CPU identifier PRO:


دانلود CPU identifier PRO برای اندروید  دانلود CPU identifier PRO برای اندروید  دانلود CPU identifier PRO برای اندروید  دانلود CPU identifier PRO برای اندروید  دانلود CPU identifier PRO برای اندروید


پسورد فایل :
کپی