آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Device Specs System Info 1.0.4 نمایش اطلاعات سخت افزار اندروید

دانلود Device Specs برای اندروید

Device Specs System Info نرم افزاری قدرتمند می باشد که کوچک ترین جزئیات سیستم شما را نمایش می دهد. از این برنامه می توانید بر روی انواع گوشی های اندرویدی از جمله تبلت ها بدون مشکل استفاده کنید. رابط کاربری برنامه به شکلی طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن بخش مورد نظر خود را بیابید و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. دسته بندی های مختلفی از جمله باتری، مموری، اطلاعات سیستم و ویژگی ها وجود دارد که با ضربه  بر روی هر کدام از آن ها، اطلاعات مربوط به آن ها به نمایش در می آید. آیا می خواهید از سلامت باتری خود مطمئن شوید؟ به بخش باتری این برنامه بروید تا اطلاعات جامعی از آن بدست آورید.

تمامی اطلاعات در یک ستون نشان داده می شوند و گیج نخواهید شد. کار کردن با این نرم افزار آسان می باشد و هر کسی که به دنبال یافتن اطلاعات سیستم خود است آن را مفید پیدا می کند. در بخش ویژگی ها می توانید اطلاعاتی جامع در مورد سنسور های سیستم خود نیز بدست آورید، به عنوان مثال می توانید ببینید که آیا سیستم شما از GPS، لرزش و ... پشتیبانی می کند یا خیر. Device Specs System Info بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Device Specs System Info :


- امتیاز بالای 4.9 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری ساده و سر راست

- نمایش اطلاعات مرتبط با سنسور های سیستم

- نمایش اطلاعات پردازنده اندروید

- مشاهده جزئیات مرتبط با باتری

- دسته بندی موضوعات مختلف

- قابل استفاده برای تمامی کاربران

- کم حجم و سبک با مصرف کم منابع سیستمی


دانلود Device Specs System Info


تصاویری از محیط نرم افزار Device Specs System Info :


دانلود Device Specs برای اندروید  دانلود Device Specs برای اندروید  دانلود Device Specs برای اندروید  دانلود Device Specs برای اندروید


پسورد فایل :
کپی