آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Cymath 2.39 حل کننده معادلات ریاضی برای اندروید

دانلود Cymath برای اندروید

Cymath با موتور قدرتمندی که دارد انواع مسائل ریاضی را برای شما حل می کند. علاوه بر این می توانید از روی معادلات خود عکس بگیرید تا این نرم افزار آن هار ا حل کند. علاوه بر این که جواب معادلات در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید نحوه حل آن ها را نیز به شکل گام به گام مشاهده کنید. فاکتور گرفتن، کار با معادلات نمایی و لگاریتمی، مثلثات و بسیاری دیگر از موضوعات کاربردی در محاسبات پشتیبانی می شود. امکان انتگرال گیری نیز وجود دارد.

چه به دنبال حل تکلیف های خود باشید و چه بخواهید که جواب خود را برای مسئله ای به خصوص چک کنید تا ببینید آن را درست حل کرده اید یا نه، این نرم افزار به کارتان می آید. ظاهر برنامه به شکل متریال طراحی شده است تا کاربر به سادگی بتواند در آن نیاز های خود را برطرف کند. بسیاری از عملگر های ریاضی در کیبورد برنامه گنجانده شده اند تا بدون زحمت آن ها را به معادلات خود اضافه کنید و نتایج آن را مشاهده نمایید. پس از گرفتن عکس از روی معادله دلخواه، بر روی دکمه Solve بزنید تا باقی کار ها را این نرم افزار برای شما در عرض چند ثانیه انجام دهد. Cymath بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Cymath


- حل انواع معادلات ریاضی

- پشتیبانی از توابع مثلثاتی

- پوشش توابع نمایی و لگاریتمی

- حل کردن معادلات با تصویر برداری از روی آن ها

- نمایش حل مسئله به شکل گام به گام

- رابط کاربری متریال و فوق العاده

- کیبورد اختصاصی برای مسائل ریاضی

- سرعت بسیار بالا در حل مسائل



تصاویری از محیط نرم افزار Cymath :


دانلود Cymath برای اندروید  دانلود Cymath برای اندروید  دانلود Cymath برای اندروید  دانلود Cymath برای اندروید  دانلود Cymath برای اندروید


پسورد فایل :
کپی