آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار 1.86.6401 Onshape 3D CAD مدیریت فایل های CAD برای اندروید

دانلود Onshape 3D CAD برای اندروید

Onshape 3D CAD به اکانت Oneshape خود متصل شوید، اگر این اکانت را در اختیار ندارید می توانید یکی به شکل رایگان ایجاد نمایید. علاوه بر این که این اپلیکیشن یک نمایش دهنده فایل های CAD است، به شما این امکان را می دهد که بر روی مدل ها کامنت بگذارید، آن ها را اصلاح کنید یا یکی ایجاد نمایید و به اشتراک بگذارید. داده های شما در فضای ابری امنی قرار می گیرد و هرگز از دست نمی رود. شما می توانید به آن ها در هر سیستمی دسترسی داشته باشید، برای این منظور کافیست به اکانت خود وارد شوید و فایل های خود را مشاهده کنید.

با مرور زمان هیچ کدام از فایل هایتان آسیب نمی بینند و ایمن باقی می مانند. نیازی به license key ها نیست. داده های خود را مدیریت کنید و به سادگی آن ها را به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید که فایل کد شما تنها برای افرادی به خصوص قابل مشاهده باشد، این افراد را تعیین نمایید و به آن ها دسترسی لازم را بدهید. این نوع از دسترسی را در آینده می توانید بگیرید. این اپلیکیشن هر چند هفته یک بار بروزرسانی می شود و تعدادی ویژگی جدید در اختیار کاربر قرار می دهد که در نسخه های پیشین درخواست شده است. Onshape 3D CAD بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Onshape 3D CAD :


- ایجاد اکانت کاملا رایگان

- اشتراک گذاری فایل های کد

- جلوگیری از مشاهده فایل، توسط افراد ناشناس

- دسترسی به فایل ها در هر سیستمی

- اصلاح کردن و ویرایش فایل های کد

- اضافه کردن کامنت به شکل دلخواه

- مشاهده فایل های کد


تصاویری از محیط نرم افزار Onshape 3D CAD :


دانلود Onshape 3D CAD برای اندروید  دانلود Onshape 3D CAD برای اندروید  دانلود Onshape 3D CAD برای اندروید  دانلود Onshape 3D CAD برای اندروید  دانلود Onshape 3D CAD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی