آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مرورگر پالس برای اندروید Browser Pulse 1.6.223

دانلود Browser Pulse برای اندروید

Browser Pulse مرورگری سریع، قابل اتکا و رایگان می باشد که با آن می توانید جست و جوی سریعی در وب را تجربه نمایید. امکان اضافه کردن بوک مارک، استفاده از حالت شب، تب های امن incognito، ابزارک های مختلف برای دسترسی ریع تر، شخصی سازی پس زمینه و feed خبری هوشمندانه، از جمله ویژگی های این مرورگر جدید می باشد. اگر به سایتی زیاد سر می زنید، می توانید تبی مخصوص برای آن ایجاد کنید تا از این به بعد بدون اضافه کردن لینک در نوار url، وارد سایت شوید.

نمایش دهنده خوراک خبری هوشمند بوده و براساس علایق شما، اخبار را به نمایش در می آورد. این محتواها از 3000 صفحه خبری مختلف در حوزه های گوناگونی نظیر زیبایی، سیاست، سلامتی، ورزش و بسیاری دیگر به نمایش در می آیند. حالت شب این برنامه به گونه ای طراحی شده است که فشار کم تری به چشمان شما بیاید. بنابرین در اتاق های تاریک راحت تر می توانید بر روی محتوای سایت خود تمرکز کنید. امکان حذف تاریخچه و کوکی و کش وب سایت هایی که مرور کرده اید وجود دارد. در حالت Incoginto تاریخچه ای ضبط نمی شود. Browser Pulse بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Browser Pulse :


- سرعت مرور بالا در صفحات وب

- نمایش فید خبری براساس علاقه مندی های شما

- دارای ابزارک های کاربردی

- حالت شب برای استفاده در اتاق های تاریک

- امکان حذف سریع تاریخچه جست و جو ها

- شخصی سازی کردن فید خبری

- رایگان، با امکان بروزرسانی

- اضافه کردن بوک مارک های بصری


تصاویری از محیط نرم افزار Browser Pulse :


دانلود Browser Pulse برای اندروید  دانلود Browser Pulse برای اندروید  دانلود Browser Pulse برای اندروید  دانلود Browser Pulse برای اندروید


پسورد فایل :
کپی