آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید Intro Maker With Music 4.9.2

دانلود Intro Maker With Music برای اندروید

Intro Maker With Music با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ویدیوهای تبلیغاتی فوق العاده ای برای مقاصد مختلف ایجاد نمایید. صدها قالب در اختیار شما قرار می گیرد که امکان شخصی سازی آن ها وجود دارد. ایجاد ویدیو ها به سادگی صورت می گیرد و نیازی به دانش قبلی نیست. افکت ها و فیلتر های مختلفی برای اضافه کردن به ویدیو ها وجود دارد. هم چنین ورودی ها و خروجی های مناسبی نیز در اختیارتان قرار می گیرد که با آن ها ویدیو های بی نظیری می توانید بسازید. مخاطبان خود را با ویدیو های با کیفیتی که می سازید شگفت زده کنید. امکان بریدن ویدیو و ویرایش آن از جنبه های مختلف وجود دارد.

به محض این که کارتان با ویدیو تمام شد می توانید آن را به شکل مستقیم به اشتراک بگذارید یا آن را با فرمت Mp4 ذخیره سازی کنید و در رسانه هایی مانند یوتوب به اشتراک بگذارید. امکان اضافه سازی متن به فیلم ها وجود دارد. ایجاد اسلایدشو با موزیک و تنظیم حجم صدای آن، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. امکان reverse کردن فیلم ها نیز وجود دارد، با این افکت ویدیویی شما از آخر به اول اجرا می گردد. Intro Maker With Music بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Intro Maker

✅ نام نرم افزار Intro Maker ❤️ تعداد دانلود 5792
⭐نسخه نرم افزار 4.9.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 41 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Intro Maker With Music


- بریدن و تدوین فایل های ویدیویی

- اشتراک گذاری ویدیو به شکل مستقیم و درون برنامه ای

- اضافه سازی متن شخصی به فیلم ها

- امکان شخصی سازی کردن قالب های آماده

- سر و ته کردن اجرای فیلم دلخواه

- افکت های مناسب و شگفت انگیز

- اضافه کردن ورودی و خروجی به ویدیو ها

- صدها قالب مختلف برای استفاده


تصاویری از محیط نرم افزار Intro Maker With Music :


دانلود Intro Maker With Music برای اندروید  دانلود Intro Maker With Music برای اندروید  دانلود Intro Maker With Music برای اندروید  دانلود Intro Maker With Music برای اندروید  دانلود Intro Maker With Music برای اندروید


پسورد فایل :
کپی