آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » Red Rose Music Player 1.1.6 موزیک پلیر رز سرخ برای اندروید

دانلود Red Rose Music Player برای اندروید

Red Rose Music Player موزیک پلیری متفاوت می باشد که برای کسانی که دارای ذوق و سلیقه هنری هستند طراحی شده است. این اپلیکیشن کم حجم، به دور از ابزار پیچیده و غیر ضروری قادر است انواع فرمت های محبوب موسیقی را برای شما پخش کند. علاوه بر این می توانید با red rose keyboard از راه دور این نرم افزار را کنترل نمایید. با یک بار استفاده از این برنامه، احتمالا برای همیشه موزیک پلیر پیشفرض سیستم خود را کنار خواهید انداخت.

از فرمت هایی نظیر mp3, ogg, wav, flac, mp4, m4a, ape, wv و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. این نرم افزار به شکل کاملا خودکار هدست را شناسایی می کند و موسیقی را از آن پخش می کند. تم های مختلفی تدارک دیده شده است که بنا به سلیقه شخصیتان می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.در نسخه اخیر، والپیپر زنده ای از رز ها نیز اضافه شده است که ظاهر برنامه را حتی نسبت به قبل زیباتر کرده است. بسیاری از امکانات در رابط کاربری برنامه بهبود یافته و می‌ توانید تجربه کاربری بی نظیری را از کار با این برنامه بدست آورید. Red Rose Music Player دارای هزاران کاربر از سراسر جهان بوده و بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Red Rose Music Player:


- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه
- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت ها صوتی
- پشتیبانی از هدست و شناسایی خودکار آن
- والپیپر زنده ای از رز ها
- امکان کنترل به شکل ریموت با کیبورد مخصوص این برنامه
- دارای تم های متنوع و جذاب

- امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی


تصاویری از محیط نرم افزار Red Rose Music Player:


دانلود Red Rose Music Player برای اندروید  دانلود Red Rose Music Player برای اندروید  دانلود Red Rose Music Player برای اندروید  دانلود Red Rose Music Player برای اندروید  دانلود Red Rose Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی