آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود AI With Python 5.0 کتاب هوش مصنوعی با پایتون برای اندروید

دانلود AI With Python برای اندروید

AI With Python نرم افزاری استثنایی برای افرادی می باشد که به دنبال کار کردن با هوش مصنوعی هستند و می خواهند این کار را با برنامه نویسی توسط پایتون انجام دهند. این نرم افزار، مفاهیم پایه ای و کلی هوش های مصنوعی مانند Deep Learning، الگوریتم های ژنتیک و ... را پوشش می دهد. پس از آشنا شدن با این مفاهیم پایه ای می توان نحوه برنامه نویسی را از این برنامه آموخت. برنامه نویسی منطقی، Clustering، آنالیز کردن سری داده ها، جست و جوی Heuristic، تشخیص صوت، بازی با هوش مصنوعی، Neural Networks، Computer Vision و بسیاری دیگر از جمله مفاهیمی هستند که توسط این برنامه پوشش داده شده اند.

این نرم افزار دارای رابط کاربری متریالی می باشد که کار کردن با آن لذت بخش است. شما می توانید موضوع دلخواه خود را در برنامه انتخاب کنید تا صفحه ای پر از مطالب مختلف در آن زمینه در اختیار شما قرار بگیرد. توضیحات داده شده نه تنها دارای کد هستند بلکه با عکس نیز همراه شده اند تا بتوانید راحت تر اینگونه مفاهیم را درک کنید. AI With Python به شما در برنامه نویسی با زبان پایتون کمک قابل توجهی می کند. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار AI With Python :


- آموزش مفاهیم بنیادین هوش مصنوعی

- نحوه کار با الگوریتم های ژنتیک

- دارای کامپایلر زبان پایتون

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- آموزش در موضوعات مختلف

- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- آموزش Deep Learning و Heuristic Search


تصاویری از محیط نرم افزار AI With Python :


دانلود AI With Python برای اندروید  دانلود AI With Python برای اندروید  دانلود AI With Python برای اندروید  دانلود AI With Python برای اندروید  دانلود AI With Python برای اندروید


پسورد فایل :
کپی