آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Python Pandas Tutorial 1.0 آموزش پایتون پاندا برای اندروید

دانلود Python Pandas Tutorial برای اندروید

Python Pandas Tutorial  پاندا یک اپلیکیشن اوپن سورس، با عملکرد بالا می باشد که ساختار داده های آسان و ابزار مختلفی برای آنالیز داده ها در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن را در زمینه های مختلف تحصیلی و مالی، آماری، آنالیز ها و بسیاری دیگر می توانید مورد استفاده قرار دهید. این برنامه دارای دسته بندی های مختلفی است که با توجه به نیاز خود می توانید بین آن ها انتخاب کنید. برای کاربرانی که هیچ ایده ای ندارند چگونه باید با پایتون کار کنند، بخش معرفی فراهم شده است.
می توانید با محیط پایتون آشنا شوید و از ساختار داده ها با خبر گردید. کار کردن با سریی ها، حلقه ها، مرتب سازی، کار کردن با داده های متنی، گزینه های مختل برای شخصی سازی، ترکیب کردن و پیوند دادن داده ها، نحوه به نمایش دادن داد ها، همگام سازی کردن با SQL، فشرده سازی اطلاعات، گروه بندی، کار کردن با داده های از دست رفته، چسباندن آرایه ها به یک دیگر و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. فانکشن های ضروری در این برنامه؛ همراه با توضیحات آن ها به نمایش در می آید. مثلا اگر به دنبال آنالیز داده ها هستید بخشی خاص برای این منظور طراحی شده است که توابع لازم در این مورد را در اختیار شما قرار می دهد. Python Pandas Tutorial بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Python Pandas Tutorial


- آموزش برای سطوح مختلف

- رابط کاربری دوستانه

- ابزار مختلف برای آنالیز داده ها

- مناسب برای استفاده های مختلف

- کار کردن با سری ها

- آنالیز انواع دیتا ها

- معرفی فانکشن های ضروری

تصاویری از محیط نرم افزار Python Pandas Tutorial :


دانلود Python Pandas Tutorial برای اندروید  دانلود Python Pandas Tutorial برای اندروید  دانلود Python Pandas Tutorial برای اندروید  دانلود Python Pandas Tutorial برای اندروید  دانلود Python Pandas Tutorial برای اندروید


لیست دانلود
  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 3 مگابایت
   (3.5/5)
پسورد فایل :
کپی