آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Game Speed Optimizer 1.2.4 بهینه ساز سرعت بازی ها برای اندروید

دانلود Game Speed Optimizer برای اندروید

Game Speed Optimizer با یک ضربه می توانید عملکرد بازی های خود را بهبود بخشید. با لگ و افتی سرعت در بازی ها مواجه شده اید و نمی توانید از بازی خود به اندازه کافی لذت ببرید؟ این برنامه را امتحان کنید. این ابزار قادر است latency ای که در بازی ها تجربه می کنید را نابود کند. این نرم افزار سرعت بازی شما را مورد پایش قرار می دهد و در صورتی که بهینه سازی لازم باشد، عملکرد سیستم شما را بهبود می بخشد. شما می توانید با استفاده از این برنامه، بازی ها را در زمان مقرر به شکل خودکار برای کودکان خود قفل کنید. میزان مصرف ترافیک داده های اینترنتی شما نیز ثبت می شود و برنامه های پر مصرف خود را خواهید شناخت.

این نرم افزار سیستم شما را پس از انجام بازی ای سنگین، خنک می کند تا طول عمر سخت افزار های سیستم اندرویدش ما افزایش بیابد. شما حتی می توانید بازی های جدیدی را در این اپلیکیشن بیابید و آن ها را بر روی سیستم خود نصب کنید. Game Speed Optimizer امتیاز بسیار بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی از کاربران خود دریافت کرده است. اگر به انجام بازی هایی نظیر pubg می پردازید، این نرم افزار را مفید خواهید یافت. Game Speed Optimizer بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Game Speed Optimizer :


- سازگار با تبلت ها و انواع اسمارتفون ها

- بهینه سازی لتنسی بازی ها

- شناسایی خودکار افتی سرعت در بازی ها

- نمایش ترافیک مصرف شده توسط اپلیکیشن ها

- خنک کردن سیستم پس از انجام بازی های پر مصرف

- یافتن بازی های جدید و متنوع

- افزایش دادن طول عمر باتری


تصاویری از محیط نرم افزار Game Speed Optimizer :


دانلود Game Speed Optimizer برای اندروید  دانلود Game Speed Optimizer برای اندروید  دانلود Game Speed Optimizer برای اندروید  دانلود Game Speed Optimizer برای اندروید  دانلود Game Speed Optimizer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی