آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار یادگیری jdbc برای اندروید Learn Jdbc : Java, Jdbc, Odbc 1.0

دانلود Learn Jdbc برای اندروید

Learn Jdbc این نرم افزار برای افراد تازه کار طراحی شده است و آموزش های اختصاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بخش های آموزشی این برنامه شامل توابع، بروزرسانی های گروهی، استخر ارتباطات، متاداده ها، row set ها، jdbc با sheet های اکسل، ویژگی ها، کار کردن با درایور ها، توسعه دادن jdbc، انواع درایور ها، ساختار های jdbc و jdbc api می باشد. برای استفاده از این برنامه باید از قبل با متد های کلاس آبجکت ها در j2se یا همان core java، mysql یا oracle db یا sql server آشنا باشید و بتوانید اپلیکیشن های جاوا را در کامپیوتر خود ران کنید و دیتابیس نصب کنید.

با این برنامه دانش خود را در jdbc افزایش خواهید داد و قادر به توسعه داد زیادی از اپلیکیشن های ساخته شده بر اساس جاوا خواهید بود. آموزش های این برنامه به شکلی است که شما را برای deep learning نیز آماده می سازد. Learn Jdbc با داشتن بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان امتیاز 4.9 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. محتوا های ارائه شده در این برنامه کاملا بروز هستند و به شکل کارایی، می توانند دانش شما را از جهات گوناگون افزایش دهند. رابط کاربری Learn Jdbc به دور از هرگونه پیچیدگی ای طراحی شده است و کار کردن با آن آسان می باشد. این نرم افزار بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا است.


ویژگی های نرم افزار Learn Jdbc :


- JDBC API و انواع درایورها

- توابع موجود و بروزرسانی های گروهی

- خواص و ویژگی ها

- کار کردن با متا داده ها

- JDBC با sheet های اکسل

- انواع result set

- آماده سازی کاربر برای توسعه اپلیکیشن های
ساخته شده با جاوا

- مناسب برای کاربران آشنا با دیتابیس ها


تصاویری از محیط نرم افزار Learn Jdbc :


دانلود Learn Jdbc برای اندروید  دانلود Learn Jdbc برای اندروید  دانلود Learn Jdbc برای اندروید  دانلود Learn Jdbc برای اندروید  دانلود Learn Jdbc برای اندروید


پسورد فایل :
کپی