آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » مجموعه آیکون های تخت روندو برای اندروید Rondo Flat Style Icon Pack 5.6

دانلود Rondo برای اندروید

Rondo Flat Style Icon Pack دارای بیش از 4000 آیکون با کیفیت 192x192 می باشد. 25 دسته بندی مختلف برای آیکون ها تدارک دیده شده است و اگر نمی توانید آیکون اختصاصی دلخواه خود را بیابید می توانید آن را درخواست دهید. حتی برای آیکون هایی که در تم این برنامه گنجانده نشده اند ماسک وجود دارد. از 20 والپیپر این برنامه استفاده کنید. به شکل ماهانه، این اپلیکیشن یک یا دوبار بروز رسانی می شود. طراحی برنامه کاملا متریال است. لطفا توجه داشته باشید که این اپلیکیشن از google now launcher پشتیبانی نمی کند، اما بسیاری دیگر از لانچر های معروف توسط این برنامه ساپورت می شود.

این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و بنابرین در بروزرسانی آن به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. این اپلیکیشن دارای بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. مجموعه آیکون هایی که Rondo Flat Style Icon Pack به شما ارائه می کند کاملا متریال می باشد و ظاهری جذاب و بی نظیر به سیستم شما می بخشد. این نرم افزار نسبتا کم حجم بوده و حجم زیادی از سیستم شما نخواهد گرفت. Rondo Flat Style Icon Pack بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Rondo Flat Style Icon Pack :


- دارای 25 دسته بندی از آیکون ها

- دارای بیش از 4000 آیکون با کیفیت

- ماسک برای آیکون هایی که موجود نیستند.

- دارای 20 والپیپر HD

- بروزرسانی های ماهانه، اضافه شدن آیکون های جدید

- طراحی کاملا متریال و با کیفیت

- دارای نیم میلیون کاربر از سراسر جهان



تصاویری از محیط نرم افزار Rondo Flat Style Icon Pack :


دانلود Rondo برای اندروید  دانلود Rondo برای اندروید  دانلود Rondo برای اندروید  دانلود Rondo برای اندروید  دانلود Rondo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی