آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Pixel pie icon pack 1.0.7 مجموعه آیکون پیکسل پای برای اندروید

دانلود Pixel pie icon pack برای اندروید

دانلود Pixel pie icon pack

 

Pixel pie icon pack مجموعه ای از آیکون ها را در اختیار شما قرار می دهد که استایل آیکون های پیکسل پای را منعکس می کند. شما می توانید آیکون هایی دایره ای شکل با طراحی flat را مشاهده نمایید. این نرم افزار دارای بیش از 6000 آیکون مختلف با طراحی مناسب می باشد. رنگ بندی منحصر به فرد و جذابی برای آیکون ها به کار گرفته شده است که ظاهر سیستم شما را به شکل قابل توجهی تغییر می دهد. توجه داشته باشید برای اجرای این مجموعه بر روی سیستم خود، نیاز به داشتن لانچر های اختصاصی خواهید داشت. به عنوان مثال می توانید این مجموعه را بر روی Nova launcher, Atom launcher, Apex launcher, Poco launcher و ... به سادگی اجرا کنید.

البته اکنون از Google now launcher پشتیبانی نمی شود، با این حال بیشتر لانچر های پیش فرضی که همراه سیستم با تنظیمات کارخانه ارائه می شود سازگار با این برنامه است. رزولوشن آیکون ها 192x192 بوده و با کیفیت HD در اختیار شما قرار می گیرد. والپیپر های این برنامه در فضای ابری نگه داشته شده اند و امکان دانلود آن ها برای شما وجود خواهد داشت. Pixel pie icon pack بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Pixel pie icon pack 


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- سازگار با لانچر های محبوب

- رزولوشن بسیار بالای 192x192

- آیکون های دایره ای شکل با طراحی تخت

- والپیپر های مختلف در فضای ابری

- امکان درخواست آیکون های جدید

-  دارای بیش از 6000 آیکون متنوع


تصاویری از محیط نرم افزار Pixel pie icon pack :


دانلود Pixel pie icon pack برای اندروید  دانلود Pixel pie icon pack برای اندروید  دانلود Pixel pie icon pack برای اندروید  دانلود Pixel pie icon pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی