آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود GQS media player 1.0 مدیا پلیر عالی برای اندروید

دانلود GQS media player برای اندروید

GQS media player قادر به اجرای بیشتر فایل های مولتی مدیا و استریم های آنلاین است. شما می توانید فایل های ویدیویی و صوتی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. از اکولایزر برنامه برای بهبود کیفیت فایل صوتی استفاده کنید و با فیلتر های مختلف آن را شخصی سازی کنید. از ایستگاه های رادیویی آمریکا، بریتانیای کبیر و فرانسه نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار با انواع پروتکول های استریم های آنلاین سازگار می باشد. ویدیو خود را در ابعاد مختلفی از جمله 4:3 و 16:9 می توانید مشاهده کنید.

GQS media player فایل های ویدیویی و صوتی موجود در سیستم شما را شناسایی می کند با ساختن کتابخانه ای از آن ها، امکان دسترسی مستقیم به آن ها را محیا می سازد. می توانید فایل های موجود در SD card خود را بیابید و آن ها را نیز مشاهده کنید. GQS media player قادر به باز کردن تصاویر نیز می باشد. GQS media player رابط کاربری ساده و کلاسیکی دارد با این وجود تمام ابزاری که به آن ها احتیاج پیدا می کنید را در خود گنجانده است. به جای مرورگر، قادر به مشاهده انواع استریم ها در این اپلیکیشن خواهید بود. GQS media player بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار GQS media player :


- امکان تغییر دادن سرعت نمایش فیلم

- دارای Sleep timer برای قطع خودکار فایل صوتی

- پشتیبانی از صفحات نمایش مختلف

- امکان باز کردن فرمت هایی نظیر MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC و ...

- سازگار با انواع پروتکول های استریم های آنلاین

- امکان باز کردن انواع فایل های تصویری

- دارای اکولایزر برای کنترل کردن صوت از جنبه های مختلف


دانلود GQS media player


تصاویری از محیط نرم افزار GQS media player :


دانلود GQS media player برای اندروید  دانلود GQS media player برای اندروید  دانلود GQS media player برای اندروید  دانلود GQS media player برای اندروید  دانلود GQS media player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی