آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.9.0 Smart Media Player مدیا پلیر هوشمند برای اندروید

دانلود Smart Media Player برای اندروید

Smart Media Player قادر به اجرای بیشتر فرمت های صوتی و ویدیویی محبوب همچون FLV, DIVX, H264, H263,H261, 3GP, 3GP و بسیاری دیگر است. شما می توانید استریم های آنلاین را از طریق پروتکول هایی همچون HTTP, HTTPS, RTMP, RTMPE, RTMPS و ... مشاهده کنید. این نرم افزار با سرعتی بالا و کیفیتی مناسب استریم ها را به نمایش می گذارد. خیالتان را با نصب این برنامه از تبلیغ های مزاحم راحت کنید. رابط کاربری متریال و ساده ای برای برنامه تدارک دیده شده است که محیطی فوق العاده را برای تماشای ویدیو پدید می آورد. با قابلیت Hardware acceleration، سیستم شما قادر به اجرای فیلم های با کیفیت امروزی خواهد بود.

در صورتی که پردازنده اسمارتفون شما چند هسته ای باشد، با قابلیت Multi-Core Decoding فیلم ها حتی روان تر نشان داده خواهند شد. این نرم افزار را می توانید بر روی انواع سیستم های اندرویدی، از جمله تبلت ها و اسمارت واچ ها نصب کنید. ویدیوهای HD بدون هیچ مشکل و افت سرعتی در سیستم شما نشان داده خواهند شد. Smart Media Player را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Smart Media Player :


- مشاهده انواع استریم های آنلاین

- پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری مختلف

- نمایش بدون افت سرعت ویدیوهای HD

- رابط کاربری ساده و سر راست

- پشتیبانی از قابلیت Multi-Core Decoding

- مشاهده فایل های ویدیویی در سیستم های مختلف

- قابلیت Hardware acceleration برای مشاهده انواع فرمت ها


تصاویری از محیط نرم افزار Smart Media Player :


دانلود Smart Media Player برای اندروید  دانلود Smart Media Player برای اندروید  دانلود Smart Media Player برای اندروید  دانلود Smart Media Player برای اندروید  دانلود Smart Media Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی