آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار XYZ Player 1.6 مدیا پلیر ایکس وای زد برای اندروید

دانلود XYZ Player برای اندروید

XYZ Player اپلیکیشنی هوشمند و پر سرعت می باشد که با آن می توانید تقریبا تمامی فرمت های محبوب ویدیویی را بدون هیچ مشکلی در سیستم اندرویدی خود اجرا کنید. این نرم افزار امکان پخش ویدیوی های موجود در سیستمتان را به همراه استریم های آنلاین به شکل روان و یکدست می دهد. این نرم افزار قادر به اجرای فرمت هایی نظیر 720p/1080p HD mp4, mkv, m4v, mov, flv, avi, rmvb, rm, ts, tp و بسیاری دیگر می باشد. تقریبا تمامی پروتکول های استریم های آنلاین توسط این برنامه پشتیبانی می شود. از بین آن ها می توان به HLS(m3u8), MMS, RTSP, RTMP, و HTTP اشاره کرد.

رابط کاربری برنامه دوستانه بوده و با استانداردهای گوگل به شکل متریال طراحی شده است. منابع سیستمی به شکل بهینه مصرف می شود و در عین پخش روان، باتری شما سریع تمام نخواهد شد. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است، با این حال دارای تبلیغ نیست. اگر به دنبال اپلیکیشنی کم حجم هستید که با آن بتوانید به سادگی استریم های آنلاین را در سیستم اندرویدی خود با کیفیت بالا مشاهده کنید، این نرم افزار انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. XYZ Player بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های نرم افزار XYZ Player :


- قادر به اجرای طیف گسترده ای از فرمت ها

- بدون نمایش تبلیغات آزاردهنده

- رابط کاربری متریال با استاندارهای گوگل

- استفاده مناسب از منابع سیستمی

- سازگار با انواع پروتکول های استریم های آنلاین

- نمایش ویدیوهای موجود در سیستم

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه


تصاویری از محیط نرم افزار XYZ Player :


دانلود XYZ Player برای اندروید  دانلود XYZ Player برای اندروید  دانلود XYZ Player برای اندروید  دانلود XYZ Player برای اندروید  دانلود XYZ Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی