آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » نرم افزار یادگیری انگلیسی با چت برای اندروید 1.9.6 Chat to learn English

دانلود Chat to learn English برای اندروید

Chat to learn English بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. شما می توانید با دیگر افراد از سراسر جهان به مکالمه بپردازید و زبان خود را تقویت کنید. راجب هر آنچه که می خواهید به گفت و گو بپردازید. با این اپلیکیشن، معرفی کردن و گفت و گو به زبان انگلیسی را به تدریج بیاموزید. اگر نمی داند که چه بگویید، از مثال های این برنامه کمک بگیرید تا گفت و گو را بتوانید ادامه دهید. با این برنامه قادر به بهبود زبان انگلیسی خود به شکل قابل توجهی خواهید بود.

آیا کسی به اندازه کافی مودب نیست و مزاحم شما می شود؟ به سادگی او را به لیست ignore های خود اضافه کنید تا دیگر نتواند پیامی را به شما ارسال کند. آیا می خواهید با شخص به خصوصی به گفت و گو بپردازید؟ او را به لیست دوستان خود اضافه کنید. این برنامه دارای دیکشنری درون برنامه ای نیز می باشد که به شما در گفت و گو هایتان کمک می کند. تعداد زیادی از جملات تمرینی در برنامه گنجانده شده است که گفت و گو را برای کاربران تازه کار در زبان انگلیسی، آسان تر می سازد. Chat to learn English دارای نیم میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد و بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Chat to learn English:


- دارای تعداد زیادی از جملات مثالی

- دارای دیکشنری درون برنامه ای

- گفت و گو با دیگر کاربران از سراسر جهان

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- امکان بلاک کردن کاربران مزاحم

- امکان اضافه کردن افراد به لیست دوستان

- دارای امتیاز 3.9 از 4 در گوگل پلی


تصاویری از محیط نرم افزار Chat to learn English:


دانلود Chat to learn English برای اندروید  دانلود Chat to learn English برای اندروید  دانلود Chat to learn English برای اندروید  دانلود Chat to learn English برای اندروید  دانلود Chat to learn English برای اندروید


پسورد فایل :
کپی