آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود مجموعه والپیپر های مدرن برای اندروید Wallp - Stock HD Wallpapers 3.0.2

دانلود Wallp برای اندروید

دانلود Wallp - Stock HD Wallpapers 


Wallp - Stock HD Wallpapers از بهترین والپیپر ها برای سیستم عامل اندرویدی خود استفاده کنید. این برنامه، برای والپیپر های محبوب دسته بندی جداگانه ای اختصاص داده است و بنابرین قادر به یافتن محبوب ترین والپیپر ها خواهید بود. علاوه بر این امکان جست و جو کردن والپیپر دلخواه درون برنامه وجود دارد. با باز شدن تب جدید، مشاهده والپیپر آسان تر می گردد. والپیپر های این برنامه دارای سایز بزرگی هستند و می توانید آن ها را اسکرول کنید.

اگر بخواهید می توانید والپیپر ها را بر اساس ابعاد دستگاه خود ببرید و تنها از بخش دلخواه خود برای تصویر پس زمینه استفاده کنید. برخی از والپیپر های این برنامه دارای کیفیت بسیار بالای UHD هستند. بسیاری از والپیپر های این مجموعه را در دیگر اپلیکیشن ها نخواهید یافت. رابط کاربری برنامه، یافتن والپیپر های مناسب را برای کاربران به شکل قابل توجهی آسان می سازد. دسته بندی های مختلفی وجود دارد، شما می توانید والپیپر های سامسونگ، گوگل، ال جی، آیفون، اچ تی سی، و بسیاری دیگر را در این برنامه به سادگی پیدا کنید. Wallp - Stock HD Wallpapers دارای امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی می باشد. این نرم افزار بر روی سیستم های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Wallp - Stock HD Wallpapers


- کم حجم و سبک، دانلود والپیپر ها از فضای ابری

- رابط کاربری ساده و سر راست

- امکان یافتن جدیدترین والپیپر ها

- دارای امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- ارائه دسته بندی های مختلف

- امکان جست و جو کردن عکس ها

- کیفیت بسیار بالای تصاویر UHD

- امکان بریدن عکس ها


تصاویری از محیط نرم افزار Wallp - Stock HD Wallpapers :

دانلود Wallp برای اندروید  دانلود Wallp برای اندروید  دانلود Wallp برای اندروید  دانلود Wallp برای اندروید


پسورد فایل :
کپی