آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Hexy Launcher 0.13 لانچر کندو برای اندروید

دانلود Hexy Launcher برای اندروید

Hexy Launcher به این اپلیکیشن اجازه دهید تا home screen شما را به شکل خودکار منظم کند و زمان شما را در یافتن اپلیکیشنی که می خواهید کاهش دهد. این نرم افزار با توجه به انتخاب هایی که انجام می دهید پیش بینی می کند که در آینده به چه اپلیکیشنی نیاز پیدا می کنید و آن را به نمایش در می آورد. تمامی اپلیکیشن ها در شبکه ای مانند کندوی عسل منظم می گردند. شما می توانید اپلیکیشن ها را با نگه داشتن انگشتان بر روی آن ها پنهان کنید.

برای اپلیکیشن های خود ابزارک اضافه کنید و سایز آن ها را به شکل دلخواه تغییر دهید. بر روی اپ ها فیلتر بگذارید تا سریع تر مورد دلخواه خود را بیابید. بخش مرکزی کندو دارای اپلیکیشن هایی است که احتمالا بیشتر به آن ها نیاز پیدا می کنید. Hexy Launcher با رابط کاربری مدرنی که دارد مصرف پایینی از انرژی باتری شما خواهد داشت. اگر به دنبال تسریع کار های خود هستید، و می خواهید این عملیات به شکل خودکار انجام شود Hexy Launcher انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این نرم افزار دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان بوده و امتیاز 4 را از 5 در گوگل پلی دریافت کرده است. این اپ را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Hexy Launcher :


- پیش بینی اپ های انتخابی شما

- رابط کاربری مدرن

- مصرف پایین از منابع سیستمی

- دارای بیش از 100 هزار کاربر

- نمایش اپ ها در شبکه کندو مانند

- رفع شدن باگ های نسخه پیشین

- سازگار با تبلت ها و انواع اسمارتفون ها


تصاویری از محیط نرم افزار Hexy Launcher :


دانلود Hexy Launcher برای اندروید  دانلود Hexy Launcher برای اندروید  دانلود Hexy Launcher برای اندروید  دانلود Hexy Launcher برای اندروید  دانلود Hexy Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی