آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود لانچر پوکو برای اندروید POCO Launcher 4.39.14.7578

دانلود POCO Launcher برای اندروید

POCO Launcher با پوکو لانچر هوم اسکرین اندروید خود را شخصی سازی کنید. این برنامه با امکانات مختلفی که در اختیار شما قرار می دهد امکان شخصی سازی اندروید را از جهات گوناگون برای شما به وجود می آورد. این لانچر اندروید تمام اپلیکیشن ها را در App drawer قرار می دهد و بنابراین صفحه اصلی نمایش شما خالی و تمیز باقی می ماند. شما می توانید قالب سیستم اندرویدی خود را بنا به نیازی که دارید تغییر دهید.

جست و جو کردن به سادگی انجام می شود و می توانید اپ های دلخواه خود را به سرعت بیابید. امکان مدیریت کردن اپلیکیشن های نصب شده بر روی سیستم نیز وجود دارد. انیمیشن های کند کننده را فراموش کنید، این برنامه سرعت تازه ای به اسمارتفون شما می بخشد. با این برنامه می توانید حریم شخصی خود را حفظ کنید و آیکون های سیستم خود را پنهان کنید. این نرم افزار به عنوان یکی از اپلیکیشن های برتر سال 2018 انتخاب شد. تنظیمات شخصی سازی اکنون ظاهر بهتری پیدا کرده اند. POCO Launcher به محیط سیستم اندرویدی شما جلوه ای تازه و جدید می بخشد. اگر سیستمتان کند شده است این برنامه را نصب کنید. این اپلیکیشن بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست.


دانلود POCO Launcher

✅ نام نرم افزارPOCO Launcher❤️ تعداد دانلود7580
⭐نسخه نرم افزار4.39.14.7578🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8.0🔆 حجم فایل36 مگابایت

ویژگی های نرم افزار POCO Launcher


- تنظیمات دارای ظاهری بهتر شده اند.
- پشتیبانی از مدل های مختلف تلفن همراه گسترش یافته است.
- سرعت بسیار بالا
- خالی و سبک نگه داشتن صفحه اصلی
- محبوب در گوگل پلی با امتیاز بالا در آن
- مدیریت کردن آسان اپلیکیشن ها

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان


تصاویری از محیط نرم افزار POCO Launcher :


دانلود POCO Launcher برای اندروید  دانلود POCO Launcher برای اندروید  دانلود POCO Launcher برای اندروید  دانلود POCO Launcher برای اندروید  دانلود POCO Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی