آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Inkwire Screen Share 1.0.1.7 اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید

دانلود Inkwire Screen Share برای اندروید

Inkwire Screen Share به عنوان یکی از بهترین برنامه ها برای اشتراک گذاری صفحه سیستم های اندرویدی شناخته می شود. آیا می خواهید به دوست خود کمک کنید و مشکل او را از راه دور حل کنید؟ با چند کلیک می توانید صفحه نمایش سیستم او را در اسمارتفون خود مشاهده کنید و آن را از راه دور کنترل کنید. به محض این که سیستم ها متصل شوند شما می توانید گفت و گوی صوتی آغاز کنید و سپس بر روی صفحه نمایش آن ها از راه دور دست خود را بکشید تا به آن ها در حل مشکلشان کمک کنید. Inkwire Screen Share به کار افرادی که در زمینه توسعه اپلیکیشن ها و رفع باگ آن ها فعالیت دارند هم می آید.

با استفاده از این برنامه قادر به آموزش کاربرانی که تازه با سیستم های اندرویدی آشنا شده اند خواهید بود. Inkwire Screen Share بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.2 از 5 را در مارکت گوگل پلی دریافت کرده است. اگرچه به خوبی می تواند کار شما را راه بیاندازد، با این وجود اگر ارتباط اینترنتی پر سرعتی نداشته باشید با مشکل رو به رو خواهید شد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Inkwire Screen Share :


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- اتصال آسان سیستم های اندرویدی به یک دیگر

- گفت و گوی صوتی از طریق درگاه اینترنتی

- کنترل سیستم اندرویدی از راه دور

- سازگار با برند های مختلف

- وصل شدن سیستم ها از درگاهی امن

- آموزش دادن اپلیکیشن های اندرویدی به تازه کاران


تصاویری از محیط نرم افزار Inkwire Screen Share :


دانلود Inkwire Screen Share برای اندروید  دانلود Inkwire Screen Share برای اندروید  دانلود Inkwire Screen Share برای اندروید  دانلود Inkwire Screen Share برای اندروید  دانلود Inkwire Screen Share برای اندروید


پسورد فایل :
کپی