آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.6 Pro 3D Magic Gallery گالری سه بعدی حرفه ای برای اندروید

دانلود Pro 3D Magic Gallery برای اندروید

Pro 3D Magic Gallery عکس هایتان را آنگونه که می خواهید امن نگه دارید. با استفاده از این اپلیکیشن قادر به انجام هرگونه تنظیم دلخواهی خود بود، امکان افزایش یا کاهش نور، وضوح، سایه، accent، tone، exposure, saturation و ... وجود دارد. عکس هایتان را به شکل دلخواه ببرید. شما می توانید تصاویرتان را با فیلتر های مختلف ویرایش کنید و آن ها را آماده اشتراک گذاری نمایید. علاوه بر این اسلایدشویی با کیفیت برای شما فراهم شده است که تصاویرتان را به شکل زنده به نمایش می گذارد. آلبوم های خود را ایجاد کنید و به عکس ها و فیلم هایتان توضیح اضافه کنید. آلبوم های این برنامه سه بعدی هستند و ظاهری مدرن دارند.

علاوه بر این در Pro 3D Magic Gallery می توانید عکس ها را به شکل شبکه ای نیز نشان دهید. زمانی که جهت سیستم شما تغییر کند، عکس ها و فیلم ها نیز به شکل خودکار چرخانده می شوند و سایز آن تغییر می کند. شما می توانید تصاویر موجود در گالری خود را به عنوان تصویر پس زمینه یا لاک اسکرین مشخص کنید. برای محافظت از حریم خصوصی خود از قابلیت Auto hide action bar می توانید استفاده کنید. Pro 3D Magic Gallery بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Pro 3D Magic Gallery :


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان

- نمایش تصاویر در قالب اسلایدشو

- امکان فیلتر گذاری بر روی عکس ها

- بریدن، چرخاندن و تغییر نور تصاویر

- مشخص کردن عکس ها به عنوان تصویر پس زمینه

- امکان اشتراک گذاری مستقیم فایل ها

- نمایش شبکه ای تصاویر


تصاویری از محیط نرم افزار Pro 3D Magic Gallery :


دانلود Pro 3D Magic Gallery برای اندروید  دانلود Pro 3D Magic Gallery برای اندروید  دانلود Pro 3D Magic Gallery برای اندروید  دانلود Pro 3D Magic Gallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی