آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Moonrise Icon Pack 3.0 مجموعه آیکون های طلوع ماه برای اندروید

دانلود Moonrise Icon Pack برای اندروید

Moonrise Icon Pack آیکون ها با مجموعه ای از رنگ های منحصر به فرد ساخته شده اند تا به سیستم اندرویدی شما حال و هوایی تازه بدهند. بیش از 1050 آیکون پرمیوم وجود دارد. شما می توانید از بیش از 60 والپیپر مختلف که با آیکون های این برنامه تطابق دارند استفاده کنید. آیکو های مجموعه به شکل دستی و غیر اتوماتیک طراحی شده اند و دقت بسیار بالایی در آن ها به کار گرفته شده است. بیش از 24 لانچر محبوب توسط این برنامه پشتیبانی می شود.

والپیپر ها در فضای ابری هستند و هر زمان که بخواهید می توانید آن ها را دانلود کنید. علاوه بر این از تقویم های پویا نیز پشتیبانی می شود. طراخی برنامه متریال بوده و کار کردن با آن آسان است. تقریبا تمامی اپلیکیشن های محبوب سیستم های اندرویدی تحت پوشش این برنامه قرار دارند. به شکل منظم آیکون های جدیدی نیز اضافه می شود، و اگر درخواست آیکون اپلیکیشن به خصوصی را بدهید می توانید انتظار اضافه شدن آن در بروزرسانی های بعدی برنامه را داشته باشید. داشبورد برنامه نیز دارای طراحی متریالی است که کار کردن با آن را لذت بخش می سازد. Moonrise Icon Pack بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Moonrise Icon Pack :


- آیکون های تیره و منحصر به فرد

- پشتیبانی از اکثر اپلیکیشن های محبوب

- بروزرسانی های منظم و دائمی

- دارای 60 والپیپر مناسب برای آیکون ها

- امکان درخواست دادن آیکون های جدید

- دارای بیش از 1050 آیکون

- طراحی متریال و جذاب

- کسب امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی


تصاویری از محیط نرم افزار Moonrise Icon Pack :


دانلود Moonrise Icon Pack برای اندروید  دانلود Moonrise Icon Pack برای اندروید  دانلود Moonrise Icon Pack برای اندروید  دانلود Moonrise Icon Pack برای اندروید  دانلود Moonrise Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی