آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Doze Battery Saver 1.0.4 محافظ باتری برای اندروید

دانلود Doze Battery Saver برای اندروید

Doze Battery Saver طول عمر باتری شما را افزایش می دهد و در عین حال عملکرد سیستم اندرویدی شما را بهینه سازی می کند. زمانی که صفحه سیستم شما خاموش شود این برنامه به شکل خودکار اپلیکیشن های دیگر را می خواباند تا مصرف انرژی شما کاهش پیدا کند. دیگر سیستم شما زمانی که صفحه اش خاموش است انرژی بیش از اندازه مصرف نمی کند. تمامی برنامه هایی که در پس زمینه سیستم شما به شکل خودکار باز می شوند توسط این برنامه متوقف می گردند.

Doze Battery Saver دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که فعال کردن آن تنها یک ضربه می طلبد. میزان باتری باقی مانده شما در پایین برنامه با درصد به نمایش در می آید. می توانید با ضربه بر روی کلید DOZE این برنامه را فعال کنید و مصرف انرژی خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. توجه داشته باشید که این برنامه برای متوقف کردن درست اپلیکیشن ها نیاز به دسترسی روت دارد، و در صورتی که سیستم خود را روت نکرده باشید درست کار  نمی کند. Doze Battery Saver با داشتن بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان، توانسته امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Doze Battery Saver :


- حل شدن مشکل برنامه با اندروید 6

- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- افزایش دادن سرعت سیستم

- مختص کاربران سیستم های روت شده

- غیر فعال کردن اپلیکیشن های دیگر با خاموش شدن صفحه

- رابط کاربری بسیار ساده

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه


تصاویری از محیط نرم افزار Doze Battery Saver :


دانلود Doze Battery Saver برای اندروید  دانلود Doze Battery Saver برای اندروید  دانلود Doze Battery Saver برای اندروید  دانلود Doze Battery Saver برای اندروید


پسورد فایل :
کپی