آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Blazin Battery Saver 2.5.2 محافظ باتری بلیزین برای اندروید

دانلود Blazin Battery Saver برای اندروید

Blazin Battery Saver سیستم شما را بهینه سازی می کند و طول عمر باتری شما را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. این اپلیکیشن میزان مصرف اپلیکیشن های مختلف شما از باتری را آنالیز می کند و پر مصرف ترین ها را شناسایی می کند. شما می توانید اطلاعات جامعی در مورد سیستم خود و باتری اش پیدا کنید. شما می توانید زمان باقی مانده از عمر باتری خود را در این برنامه بیابید. علاوه بر این دیگر اطلاعاتی همچون سریال، شرکت سازنده، ورژن، و ... نیز برای شما به نمایش در می آید.

شما می تاونید میزان درصد باقی مانده باتری خود را ببینید. Blazin Battery Saver با بستن اپلیکیشن های پر مصرف، میزان مصرف باتری شما را کاهش می دهد. پارامتر های مختلفی از جمله دمای باتری، ولتاژ، تکنولوژی به کار رفته در آن و ... را خواهید دید. این نرم افزار دارای مود های مختلفی برای حفاظت از انرژی باتری می باشد. Blazin Battery Saver بسیار کم حجم بوده و مصرف کمی از منابع سیستمی شما خواهد داشت، بنابرین در به کار بردن آن به شکل دائمی به مشکل نخواهید خورد. رابط کاربری این نرم افزار متریال بوده و کار کردن با آن بسیار ساده است. Blazin Battery Saver را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Blazin Battery Saver :


- نمایش میزان باقی مانده از باتری

- نمایش دما و ولتاژ باتری

- بهینه سازی مصرف انرژی

- نمایش اطلاعات مختلف سیستم

- بسیار کم حجم و سبک

- مصرف پایین از منابع سیستمی

- رابط کاربری متریال و سر راست

تصاویری از محیط نرم افزار Blazin Battery Saver:


دانلود Blazin Battery Saver برای اندروید  دانلود Blazin Battery Saver برای اندروید  دانلود Blazin Battery Saver برای اندروید  دانلود Blazin Battery Saver برای اندروید  دانلود Blazin Battery Saver برای اندروید


پسورد فایل :
کپی