آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Type Machine 2.0.2 ذخیره سازی متن های تایپ شده برای اندروید

دانلود Type Machine برای اندروید

Type Machine آیا تا به کل چیزی را تایپ کرده اید که تصادفی پاک شده باشد؟ مثلا متنی مهم نوشته باشید و بعدا نتوانید آن را پیدا کنید؟ اپلیکیشنی که متون خود را در آن نوشته اید کرش خورده است و امکان دسترسی به متن هایتان را ندارید؟ با تایپ ماشین چنین مشکلاتی حل می شود. هر چیزی که در اپلیکیشن های مختلف تایپ می کنید در ابن برنامه ذخیره سازی می شود، و می توانید آن را در ورودی های قدیمی برنامه بیابید. اسلایدر تاریخچه را به کنار بکشید تا متونی که تایپ کرده اید را پیدا کنید. در زمان به عقب بازگردید و اطلاعات خود را بازیابی کنید. این نرم افزار از تمامی تایپ های شما پشتیبان تهیه می کند و دارای تاریخچه ای کامل است.

اگر دلتنگ قابلیت undo کردن در سیستم اندرویدی خود هستید، این برنامه امکان بازگرداندن متونی که تایپ کرده اید را برایتان به وجود می آورد. هم چنین می توانید لیستی سیاه بسازید تا از متونی که در اپلیکیشن های دلخواه تایپ کرده اید توسط این برنامه ضبط نشود. رابط کاربری برنامه برای تبلت ها بهبود پیدا کرده است. پس از نصب، باید دسترسی های لازم را به برنامه بدهید وگرنه کار نمی کند. Type Machine دارای بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان می باشد و می توانید آن را بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Type Machine :


- بهینه شده برای تبلت ها
- ذخیره سازی انواع متون تایپ شده
- undo کردن جامع
- کاملا ایمن، بدون نیاز به دسترسی های اضافی
- ایجاد لیست سیاه برای اپ ها
- کم حجم و سبک
- حذف خودکار ورودی های جمع آوری شده


تصاویری از محیط نرم افزار Type Machine :


دانلود Type Machine برای اندروید  دانلود Type Machine برای اندروید  دانلود Type Machine برای اندروید  دانلود Type Machine برای اندروید  دانلود Type Machine برای اندروید


پسورد فایل :
کپی