آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Reduze - Icon Pack 4.7 مجموعه آیکون های ریدیوز برای اندروید

دانلود Reduze برای ویندوز

Reduze Icon Pack مجموعه ای از آیکون های منسجم و مناسب را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید ظاهر سیستم خود را تغییر دهید. آیا برای شما تا به حال پیش آمده که پس از دانلود مجموعه آیکونی به خصوص، با این مشکل مواجه شوید که آیکون های آن با یک دیگر سازگار و عجین نباشند؟ این برنامه چنین مشکلی ندارد. Reduze خود را با استاندارد های طراحی متریال گوگل به گونه ای تطابق می دهد که تا به حال ندیده اید. بیش از 500 آیکون مختلف با رنگبندی مناسب وجود دارد.

سمبل های سفید رنگ، عدم سایه انداختن روی پس زمینه صفحه، پشتیبانی از تقویم های دینامیک و همینطور دایره ای شکل بودن تمام آیکون های این برنامه از جمله ویژگی های آن است. توجه داشته باشید که برای به کار بردن بدون مشکل این نرم افزار نیاز به لانچری اختصاصی خواهید داشت. هرچند که تعداد آیکون های این مجموعه، به علت کم بودن زمان انتشار آن چندان زیاد نیست، با این وجود در بروزرسانی های منظم برنامه، آیکون های جدیدی اضافه می گردد. بیشتر لانچر های محبوب و معروف اندرویدی توسط این برنامه پشتیبانی می شوند و بدون مشکل می توانید آیکون ها را بر روی آن ها اجرا کنید. Reduze Icon Pack بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Reduze Icon Pack :


- دارای بیش از 500 آیکون
- رنگ های منسجم و مناسب
- سمبل های سفید رنگ
- عدم سایه انداختن در پس زمینه
- دایره ای بودن تمام آیکون ها
- پشتیبانی از تقویم های پویا
- بروزرسانی های منظم

- دارای بیش از 10 هزار کاربر از سراسر جهان

تصاویری از محیط نرم افزار Reduze Icon Pack :


دانلود Reduze برای ویندوز  دانلود Reduze برای ویندوز  دانلود Reduze برای ویندوز  دانلود Reduze برای ویندوز  دانلود Reduze برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی