آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3.1 Ablo برنامه مکالمه جهانی برای اندروید

لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف گردید


























دانلود Ablo برای اندروید

Ablo: Talk to new people & explore the world به جهان سلام کنید، در هر موقعیتی، در هر زمانی، در هر زبانی. به Ablo خوش آمدید. با افراد مختلف آشنا شوید و دوستانی جدید بیابید در حالی که با فرهنگ کشور های مختلف آشنا می شوید. مکان های جدید را کشف کنید. با افراد دیگر در مسافرت های خود همراه شوید و لحظاتی فراموش نشدنی را با آن ها ایجاد کنید. در این برنامه مترجمی قدرتمند گنجانده شده است که با کمک آن قادر به مکالمه با افراد دیگر با زبان هایشان خواهید بود. قابلیت تبدیل صوت به متن ویژگی دیگر این برنامه اجتماعی است که به شما در مکالمه هایتان کمک می کند.

کلمات جدید در دیگر زبان ها را بیاموزید و با مناطق دیدنی از سراسر جهان آشنا شوید. خجالت نکشید، کنجکاو باشید و از مخاطب خود در مورد مسائل گوناگون سوال کنید. این نرم افزار برای بیش از یک میلیون بار از سراسر جهان دانلود شده است و کاربران آن رو به افزایش می باشد. Ablo پلتفرم جدیدی برای گفت و گو های جهانی و یافتن دوستان جدید است که به شما در یادگیری زبان های بیگانه به شکل قابل توجهی کمک می کند. Ablo: Talk to new people & explore the world را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.


ویژگی های نرم افزار Ablo: Talk to new people & explore the world:


- گفت و گوی تصویری
- رابط کاربری دوستانه
- پلتفرمی جدید و رو به رشد

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان
- مترجم درون برنامه ای
- تبدیل نوشتار به صوت
- آشنا شدن با فرهنگ دیگر ملل


لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف گردید

تصاویری از محیط نرم افزار Ablo: Talk to new people & explore the world:


دانلود Ablo برای اندروید  دانلود Ablo برای اندروید  دانلود Ablo برای اندروید  دانلود Ablo برای اندروید  دانلود Ablo برای اندروید


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 30 مگابایت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی